Nekromanti [GBG] 27/11 Rollspel Gårda!

gustaf s

Warrior
Joined
11 Dec 2012
Messages
263
Location
Göteborg
Nu på torsdag (27e) klockan 18 spelar vi igen på Fabriksgatan 30 i Gårda, och vi vill gärna att fler och nya hakar på.

Förra veckan följde vi i Ljuset och Skräcken hur profeten Enoch efter en uppenbarelse ledde sitt folk på en dödsmarsch mot det förlovade landet och i spelets sista scen omslöts av det vilda havet bara ett stenkast från sitt mål.

Vad det blir på torsdag? Ingen aning, vi spelar för att ta reda på det. Men på bordet finns bl a Fiasco, Apocalypse World, Zombie Cinema, Polaris, Hillfolk, Dogs in the Vineyard, Montsegur 1244 och många andra. Och det finns förstås plats och intresse för fler, så ta gärna med.

Då så. Häng på!
 

Joakim

Veteran
Joined
19 Oct 2014
Messages
12
Jag ska göra mitt allra bästa för att hinna men jag jobbar utanför stan denna och nästa vecka. Annars önskar jag er en lyckad spelkväll och jag finns med i tankarna.
 

gustaf s

Warrior
Joined
11 Dec 2012
Messages
263
Location
Göteborg
Är ju förstås roligast om du har möjlighet att komma och det är väl inte någon orimlig tanke att vi inte börjar spela precis prick :).
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
Jag kommer, tänkte nog plocka med mig Dream Asqew också, ni vet det där som är som AW fast bra.

Edit: Och just ja, ninjorna som skyddar oss på bottenvåningen är snälla! Inget att vara orolig för alltså. Jag lovar.
 

Zappelina

Swordsman
Joined
22 Oct 2006
Messages
447
Location
Göteborg
Hej

Måndagen den åttonde december kl 18 träffas vi igen! Samma plats. Den som vill är välkommen! Antagligen blir det ett nytt one-shot. Durance och Montsegur 1244 står högt på listan, men många fler spel finns i våra samlingar!
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
Idag händer det alltså! Ser verkligen fram emot ikväll. Visst jag är förkyld och så men det är ju bara desto större anledning att göra något roligt.
 
Top