Nekromanti Gardeners GothCon-utmaningar

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Jättekul att så många deltog och lämnar in rapporter, även om det kan vara svårt att klå kranks poäng nu när han bambusrade från puben. Tycker det känns lite som man kommer närmare konventet när man får läsa sammanställningarna. <div>
</div> <div>Var det ingen som använde Kallpraten eller Droidpraten från konventet? Kanske borde gett det högre poäng. Å andra sidan kanske ni hade fullt upp med att ha trevligt på konventet... =P </div> <div>
</div> <div>Är lite besviken över att ingen smiskade Robert, fast kanske inte lika besviken som Robert själv är. =P </div> <div>
</div> <div>Saknar även en trebuchet och bild på Dante, det senare är ju fortfarande möjligt att åstadkomma... =) Tyckte det nästan kunnat gjorts i anslutning till puben genom att bjuda honom på tillräckligt många öl. </div> <div>
</div> <div>
</div>
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,579
Location
Rissne
Gardener said:
Var det ingen som använde Kallpraten eller Droidpraten från konventet? Kanske borde gett det högre poäng. Å andra sidan kanske ni hade fullt upp med att ha trevligt på konventet... =P
Jag använde storpraten, eftersom min mobil är en N900 som inte riktigt gillar kallpraten och inte kan köra droidpraten alls...
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,271
Location
Örebro
Okej, senast hade jag 288 poäng men eftersom Gardener hade uppdaterat poängen får jag lite mer:

Dessa har jag gjort:

* arrangera rollspel -- 111 poäng
* skrivit scenarion -- 222 poäng
* raggat spelledare -- 15 poäng per spelledare (fyra stycken för mig så 60 poäng)
* gjort annat -- 3 poäng

Vilket för upp mig till en summa av 684.

PS. Eftersom det nu inte bara är Null State som man kan få poäng för, utan även andras rollspelsprodukter så kan man även få poäng för mina saker också; Bortom: Lögnens slöja, Visioner och fantasier, Leka med elden, Lancea Longini och Barnarov.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,271
Location
Örebro
Gardener said:
Var det ingen som använde Kallpraten eller Droidpraten från konventet?
Eftersom jag inte har möjlighet att surfa och har en urgammal telefon så trillar allt sådant bort - även möjligheten till bambusande. Så jag tycker redan det var för hög poäng. :gremwink:

Gardener said:
Är lite besviken över att ingen smiskade Robert, fast kanske inte lika besviken som Robert själv är. =P
Jag är faktiskt jättebesviken och ledsen. Grät mig till sömns på lördagnatt för jag inte fått något smisk. :gremfrown:
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Finns det så gamla telefoner fortfarande? <div>
</div> <div>Det jag saknar mest av allt är ju bildbevis på smiskandet! </div>
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,314
Location
Göteborg
Jag använde droidpraten från konventet under två pass. Lyckades dessutom hälsa på tre forumiter tror jag, och har skryträttigheter fram tills nästa år då jag vann en turnering... även om det kanske inte är så mycket att skryta med här då det var GP-trial 1 i Magic, och Magicspelare är ju som vi vet inget man gärna skyltar med att vara :gremsmile:
 

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
Så uppdaterat så blir det så här:

# För varje Rollspel.nu:are du hälsar på -- 10 poäng
*4 = 40 poäng
# Krama någon ur GothCon-staben -- 17 poäng
Flax 17 poäng
# arrangera rollspel -- 111 poäng
*2 = 222 poäng
# skrivit scenarion -- 222 poäng
*2 = 444 poäng
# raggat spelledare -- 15 poäng per spelledare
* 15 = 225 poäng (kan ha missat någon och det räknar inte de som var sjuka, försov sig mm)
# raggat spelare till ickefyllda lag -- 2 poäng per spelare och 5 poäng per lag 2+5=7
# gjort annat -- 3 poäng
3 (inkluderar att tagit med 6 dagar gammal dotter så hon får inleda GothContraditionen, haft min 2 1/2 årige son som med arrangör så att han inlett den traditionen och haft med en debattartikel för rollspel (apropå GothCon) i GT.

Summa 958, lite förbättrat efter Olles tillagda punkter :gremsmile:

-Gunnar (som av gammal tradition läst 4711 som förtiosjuelva)
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Se Vildkatts lista på forumiter, 250 poäng
Kryssa Unfairs t-skirt, 50 poäng
Konventsrapport, 22 poäng
GothCon-fikat, 14 poäng
Gjort annat, 3 poäng
Sedan ger jag mig själv 783 poäng, för att det var det antal kort jag tog under konventet & utser mig själv till GothCon´s egen papparazzi...

Så min summa av poäng blir: 1122
 
Top