Nekromanti Garandor

Ymir

Importerad söderhipster
Nånstans...nånstans, kanske i uråldrigt, bortglömt material, nån tidskrift ur tryck sedan ett decennium eller nåt, men nånstans...finns en artikel om Garandor.

Men var?

- Ymir, har glömt :gremfrown:

Kollade på fenix hemsida över gamla nummer och jag kunde inte uttyda att något nummer behandlat stora arkipelagen. Ödlemän och kamorfer är närmast.

då var det antingen i Codex på bronsåldern eller en pdf på nätet nånstans. Help, anyone?

- Ymir, vill ha vill ha vill ha

Jag tror det var i Codex (det där med Stora arkipelagen låter lite bekant). Om du inte har fått tag på det innan dess kan jag gräva runt i mina gamla Codex när jag hälsar på hos föräldrarna nästa helg. Jag tror jag ska ha alla nummer. Du kan behöva påminna mig, dock. :gremsmile:

Hmmm... Var ett tag sedan man var aktiv här...

Nåväl.. Den Codex det handlar om är Nr: 16 från September 2002.. Artikel skriven av Daniel Lehto..

Jag har inte den :gremfrown:

Var f-n har jag då sett artikeln, om jag inte äger tidningen ifråga? Gaah. Här ligger en hund eller annan fyrfoting begraven...

- Ymir, förbryllad

Jag hade lite eget material om Garandor och Stora Arkipelagen på Zadriths Eonsidor way back innan han plockade ned den.

/ Phelan

Back