Nekromanti Gandalf var en MES!

Tänk om Feuflux får se det här.
Hur skulle hans d12-serie se ut med riktiga tärningar?

Gandalf är gud

Tänk om Feuflux får se det här.

Tack vare min superspion så får jag reda på allt som händer här inne. :gremgrin:

Hur skulle hans d12-serie se ut med riktiga tärningar?

Om du köper mig en digitalkamera kan jag fundera på att visa dig. :gremwink:

För övrigt så inspirerade tråden mig till att göra en ny "Forumister vs d12"-bild. :gremsmile:

Fniss [NT]

"För övrigt så inspirerade tråden mig till att göra en ny "Forumister vs d12"-bild."

SRAM!

Re: Gandalf var en FJANT!

Hehe !!
Fasen vilka skojiga serier.. Höl ju på att sätta julmusten i halsen när jag läste dem.

Static Random Access Memory? [NT]

Eller vad vill du ha sagt? :gremcrazy:
(känns som om jag har missat nåt här)

Ha, ha, ha... :gremlaugh: Så.. as..

För övrigt vill jag ta mig fan se honom slänga iväg en fireball också! Jag menar, det gör han ju i Bilbo.. han kan väl inte ha glömt eländet?

Re: Static Random Access Memory? [NT]

Eller vad vill du ha sagt?

Skrattar Röven Av Mig, för oss som inte är så balla och EU-anpassade att vi använde det anglikaniserade LMAO.

Jag tror faktiskt han använde en lightning bolt till den saken - det låter mer som en sådan på beskrivningen.

(Mot vargarna använde han ju den dödsfarliga besvärjelsen Antända Tallkotte, som verkar vara typ level 0).

Erik

Jag tror faktiskt han använde en lightning bolt till den saken - det låter mer som en sådan på beskrivningen.

Ah, well, maybe..*S* Synd att vi inte kan fråga herr Tolkien; han säger dock något vid Khazad-dum som får mig att tänka mer på fireballs än lightning bolts.."Den hemliga eldens väktare"-something.

Anyway, far to little attackspells in use! :gremlaugh: Tacka vet jag Tim.

Back