Arfert Facit Joined 9 Sep 2004 Messages 15,729 Location Stockholm 13 Jan 2014 #21 Bly är sött? Man lär sig nåt nytt varje dag. Det ska jag använda vid tillfälle.
Mekanurg I am a human being, not a human doing. Joined 17 May 2000 Messages 8,395 Location Port Kad, The Rim 13 Jan 2014 #22 Korpen said: Robban said: Bly är ju en delikatess, vissa av recepten kräver ju s.k. "leaded salt", alltså blysalt i någon form. Delicious. Click to expand... Bly användes som sötningsmedel eftersom man inte hade socker. Click to expand... Snacka om gifter i maten.
Korpen said: Robban said: Bly är ju en delikatess, vissa av recepten kräver ju s.k. "leaded salt", alltså blysalt i någon form. Delicious. Click to expand... Bly användes som sötningsmedel eftersom man inte hade socker. Click to expand... Snacka om gifter i maten.
DeBracy Eventuellt helt fantastisk Joined 21 May 2003 Messages 6,022 13 Jan 2014 #23 Arfert said: Bly är sött? Man lär sig nåt nytt varje dag. Det ska jag använda vid tillfälle. Click to expand... Inte i köket hoppas jag!
Arfert said: Bly är sött? Man lär sig nåt nytt varje dag. Det ska jag använda vid tillfälle. Click to expand... Inte i köket hoppas jag!