Nekromanti Gamla datorspel bortslumpas

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,764
Location
Nett-ruh-bi
Jag har haft skåprensning av avlagda datorspel. De bortslumpas till den som är beredd att betala åtminstone frakten. Inget av spelen är funktionstestat men åtminstone de som ligger på cd borde funka.

Kompletta (så vitt jag vet, med både kartong, manual och media):
- Baldur's Gate (Windows)
- Braveheart (Windows)
- Commandos - Behind enemy lines (Windows)
- Dungeon Keeper 2 (Windows, saknar kartong)
- AMOS Professional (Amiga)
- Gunship 2000 (Amiga)
- Moonstone (Amiga)
- RoboSport (Amiga)

Kompletta (så vitt jag vet) men saknar manual och annan pappersdokumentation:
- Civilization (Amiga)
- Desert Strike (Amiga)
- Monkey Island 2 (Amiga)
- Silent Service 2 (Amiga)

Endast snabb affär. Hör jag inget dumpar jag grejerna hos någon biståndsorganisation under helgen.

Dewil
 
G

Guest

Guest
Awww, jag tar frakten för amiga grejset definitivt (om ingen annan gjort det), hur tar vi och ordnar frakten?
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,764
Location
Nett-ruh-bi
Awww, jag tar frakten för amiga grejset definitivt (om ingen annan gjort det), hur tar vi och ordnar frakten?
Såld till herrn i skyddsmasken!

Grejerna väger, enligt badrumsvågen, 3,4 kg så jag tror att Postens förfrankerade paket (5 kg) för 159 kr blir enklast.

Det är mycket trevligare att skänka bort grejerna till någon som vill ha dem än att skänka dem till Röda Korset. Röda Korset skulle nog, med viss rätta, bedöma att marknaden för 15 år gamla Amigaspel är för liten för att det ska vara någon vits att sälja spelen vidare...

Hör av dig via PM för adress och sånt.

Dewil
 
G

Guest

Guest
Jag fick ett fel när jag skulle skicka pmet, men sedan stod det att jag hade skickat det, så du får gärna bekräfta att det har kommit fram som det skulle.

/Zorbeltuss
 
Top