Nekromanti Galten köper rollspel mm. (DoD, Mutant, Kult, Sinkadus...)

Magnamund

Warrior
Joined
29 Jan 2015
Messages
398
Får man fråga hur mycket du fick betala för Ulvriket? Den brukar ju vara minst sagt dyr.
 

Galten

Veteran
Joined
10 Feb 2013
Messages
125
Location
Stockholm
Det får man. :)

1400 för Den längsta marschen och jag tror 1100 för Det eviga kriget, lite osäker men där omkring.

// G
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,908
Location
The Culture
Hoffman;n81646 said:
då dyker dom upp på tradera för 2000 snart?
MODERERING!

Eftersom du har blivit uppmanad att sluta med dina klagomål tidigare i den här tråden, och uppenbarligen inte tycker att det är värt att ta på allvar, blir du avstängd en vecka.
 

Galten

Veteran
Joined
10 Feb 2013
Messages
125
Location
Stockholm
Kan i alla fall meddela att Ignorera-funktionen på forumet fungerar alldeles utmärkt. Har provat den sedan några veckor tillbaka.

// G
 

Galten

Veteran
Joined
10 Feb 2013
Messages
125
Location
Stockholm
Listan uppdaterad. Har fått tag i de flesta Dark Eden-korten, några nya romaner samt tre moduler till svenska Dungeons & Dragons som nu är borttagna.

// G
 

Galten

Veteran
Joined
10 Feb 2013
Messages
125
Location
Stockholm
Listan uppdaterad. Dark Eden är nu helt borttagen (då den är komplett), Detsamma gäller Ypsilon 5 (vilket gör Mutant 2089 komplett) och två av Äventyrsspelsromanerna.

Tillagt är Järn - Gryningsutgåvan.

// G
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,413
Location
Umeå
Såg att du hade Fantasy Warriors på svenska, visste jag inte fanns. Tycker du borde scanna in dom och dela med dig :)
 

Galten

Veteran
Joined
10 Feb 2013
Messages
125
Location
Stockholm
Jupp, det finns en del produkter som kom under 80- och 90-talet som man missat. Nu har jag samlat rätt många år och det händer fortfarande att man stöter på prykar man inte visste fanns.

Kommer kanske inte att skanna in rubbet men jag håller på och trixar med en hemsida där jag ska försöka samla ihop så mycket jag kan om svenska rollspel först och främst men även klassiska brädspel, CCG och andra objekt som kan knutas till detta. Nu är den bara i embryo-status då jag inte har så mycket tid över med jobb och familj.

Har dock skannat in en del från samlingen till Orvars och Jimmys Äventyrsspels-bok som kommer nu i vinter. De har luskat fram en del roliga saker man inte visste fanns och bilder och koncept som ytterst få har sett.

// G
 
Top