Nekromanti [Göteborg] Söker spelare till ny rollspelsgrupp

Snake490

Veteran
Joined
18 Aug 2016
Messages
14
Du skriver förmodligen något när du får någon ny information men jag tänkte bara kolla statusen på lokal letandet.
 

Andrielnr

Veteran
Joined
29 Jul 2016
Messages
15
Har inte fått någon information ang. lokal ännu (Studiefrämjandet verkar inte vara alltför snabba med att återkomma). Därav undrar jag om ni skulle vela börja kampanjen via Roll20 istället? Jag ledde min shadowrun kampanj där tidigare och det fungerar väldigt bra faktiskt sålänge man har skype eller dylikt vid sidan av.
 

Snake490

Veteran
Joined
18 Aug 2016
Messages
14
Fungera utmärkt för mig har testat roll20 och den verkar fungera bra.

Mitt Skype namn är Snake490 (samma avatar) om du skulle vilja kontakta mig.
 

Snake490

Veteran
Joined
18 Aug 2016
Messages
14
Jag gissar nog att du har mycket studier att göra men tänkte kolla hur det går med roll20 kampanjen då det har gått en vecka sedan sista inlägg.

Om det är svårt med att göra en kampanj så skulle du kunna gå med mig i Night Blacks Agents tråden i detta forum.

Det är lite lättare att vara med en annans kampanj då du behöver bara göra en karaktär istället för att driva en kampanj där du måste improvisera och planera hela tiden vilket kan nog vara svårt om du också ska studera.
 

Laddeus

Veteran
Joined
19 Nov 2010
Messages
12
Location
SE
Hejsan, inte för att highjack'a några ifrån eran grupp eller så, men om det är någon som är sugen på att spela Rogue Trader, så har min grupp plats. Har gjort en post som ni gärna får läsa och skriva frågor där.
https://www.rollspel.nu/threads/72598 Mvh!
 
Top