Nekromanti [Göteborg] Söker rollspel

Max

Warrior
Joined
2 Apr 2013
Messages
283
Location
Göteborg
Hej, jag söker en grupp att rollspela med. Det behöver inte vara en grupp som redan finns, vi kan ju alltid göra en ny! Om det finns någon som läser detta och vill skapa en ny grupp så skriv gärna ett inlägg :gremsmile: jag spelare hellre än att leda om någon undrar ^^

Om någon undrar så är jag 15 år ska snart fylla 16 och bor på Hisingen :gremsmile: Så det är enkelt för mig att åka in i stan osv. Om någon har några andra frågor om mig eller något annat så får ni gärna skriva dom i tråden :gremsmile:
 

Max

Warrior
Joined
2 Apr 2013
Messages
283
Location
Göteborg
Jag kan spela nästan vad som helst om någon förklarar kort hur man spelar det, men de jag har spelat innan var ett kort medeltida fantasy lite star wars och Portal med mina kompisar, men inte så mycket mer. Däremot har jag lust att testa något jag inte gjort innan, skulle vara en rolig upplevelse :gremsmile:
 

Zimith_UBBT

Warrior
Joined
18 Aug 2010
Messages
257
Location
Nynäshamn
Jag vet inte om det här är någon hjälp men jag spelade AW med en 16-årig göteborgare som hette Max på Gothcon. Jag är säker på att han skulle haka på om du hittade honom :gremlaugh:
 

Max

Warrior
Joined
2 Apr 2013
Messages
283
Location
Göteborg
Tack Zimith, vad vet du om denne Max? är han en medlem på forumet eller bara någon du spelade med på GothCon? då kommer det nog bli svårt att hitta honom :gremtongue:
 
Top