Söker spelgrupp [Göteborg] Gammal räv söker spelgrupp

JohanKarlsson

Not the one
Joined
13 May 2010
Messages
212
Location
Göteborg
Hallå eller!?
Jag vill spela/spelleda mer än jag gör och söker folk i Göteborg!
Jag gillar att spela fysiskt runt ett bord, IRL, inte virtuellt med VTT, jag älskar dynamiken mellan människorna!
Jag har spelat och lett allt möjligt genom åren och är med på typ vad som helst.
Helst på svenska, men är det någon deltagare som inte kan svenska så går engelska bra.
Själv är jag 51 år och har spelat och lett rollspel sedan andra utgåvan av Drakar & Demoner kom 1984 då jag var 12, men jag spelar gärna med folk av alla åldrar, kön, färger, läggningar och dieter.
Hur ofta och på vilka dagar och tider det spelas är en öppen fråga, jag är ganska flexibel.
 

lupmet

Swordsman
Joined
19 Feb 2014
Messages
597
Location
Göborg
Jag umgås med planer på att spelleda något kort senare i vinter med några fd kollegor om jag med grovt våld lyckas driva in en kil i deras kalendrar. Det kommer då bli något ganska regellätt och ganska lättsamt, mer för att vi alla vill spela mer än vad vi gör än för att bygga en lång kampanj. Mitt "nörd-CV" (som den ena kollegan kallade det när jag visade det för henne för några år sedan) och mitt rollspelsmanifest. Förhoppningen är att vi är i 3D i Mölndal. Låter det intressant?
 

Mellrob

Veteran
Joined
5 Jan 2024
Messages
2
Hallå eller!?
Jag vill spela/spelleda mer än jag gör och söker folk i Göteborg!
Jag gillar att spela fysiskt runt ett bord, IRL, inte virtuellt med VTT, jag älskar dynamiken mellan människorna!
Jag har spelat och lett allt möjligt genom åren och är med på typ vad som helst.
Helst på svenska, men är det någon deltagare som inte kan svenska så går engelska bra.
Själv är jag 51 år och har spelat och lett rollspel sedan andra utgåvan av Drakar & Demoner kom 1984 då jag var 12, men jag spelar gärna med folk av alla åldrar, kön, färger, läggningar och dieter.
Hur ofta och på vilka dagar och tider det spelas är en öppen fråga, jag är ganska flexibel.
Hej. Jag är intresserad av att spela rollspel både fysiskt och online. Boende i Gbg. Spelar gärna Drakar och demoner eller D&D.
 
Top