Nekromanti [Göteborg] Cissi på turné!

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Helgen vecka 36, torsdag 5 september och till sön/mån därpå har jag tagit lite extra semester och planerade för en tripp till Göteborg.
Nu har mitt övernattningssällskap fått andra planer så jag undrar om det finns någon som kan upplåta en sovplats någongång under helgen.

Dessutom skulle det vara kul att få träffa lite Göteborgsforumiter och kanske spela nått eller bara hänga.

Hör av er om ni är sugna. :gremsmile:

Kramar!
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,315
Location
Göteborg
Jag är tyvärr upptagen den helgen, (eller ja ungefär som dom flesta helger har jag upptäckt), men hoppas du får en bra göteborgstripp ändå, och skulle det bli något problem med Krille (som att han lyckas få besöka av nån med rävsvans eller så samma helg) så kan du bo hos mig också :gremsmile:
 

Max

Warrior
Joined
2 Apr 2013
Messages
283
Location
Göteborg
Jag har tyvärr ingen plats för dig att sova då vi renoverar ganska mycket hemma, men jag är gärna med på ett spel om det är möjligt :gremtongue: ^^
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Sovplats har löst sig och nu verkar det ju som att det blir öl på lördagkväll! Jippi!

Har vi förslag på annan rollspelsinfluerad aktivitet?
Jag tänker iaf ta mig till SF-bok och hänga i stan på lördagen. Fika? Lunch? Promenad? Kom igen nu! Jag har inte varit i Göteborg sen jag var 14! Ni måste visa mig er stad!

:heart:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Så där! Göteborgstrip avklarad! Liten rapport kanske?

Vi började med forumsöl på Ölrepubliken på fredagkvällen. Jag, Krille, BMOC, Ghostface, Pilzeman, Fryksdal, Zorbeltuss och ArvidosMC. Kul att träffa folk jag aldrig träffat förr, kul att träffa även de jag träffat förr.

På lördagen turades de eminenta göteborgarna om med att valla mig runt stan. Först BMOC med vapenbröder och sedan Krille och Zorbeltuss. Jag, Krille och Zorbeltuss landade såsmåningom och efter en räd på SF bok i Trädgårdsföreningen där Krille piskade upp mig och Zorbeltuss i ett parti Galaxy Truckers.

Jag hade en jättemysig helg och funderar starkt på att flytta till Göteborg bara för att få spela spel med Zorbel och Krille på sommarkvällarna.

Tack, BMOC för sovplats. Tack alla andra för en trevlig helg!

:heart: :heart:
 
Top