Nekromanti Göra info i adminsektionen publik?

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Varför inte göra Informationsdelen i adminsektionen publik, så att alla kan läsa den?
Eller är det ännu en sån där sak som är på gång, men som jag inte känner till?

/Naug, undrar
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Nej tack [NT]

Det känns som det inte är intressant för min del och sen skulle vi ju se hur mycket OT de skriver själva :gremwink:


Storuggla, vill inte läsa forum han inte kan skriva i
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Därför att beräkningarna är otroligt beräkningstunga och därför att jag inte har haft tid att koda en sida som kan visa sånt för vanliga användare. Den bör dessutom göra beräkningarna regelbundet och bara visa det som är cachat för att spara på serverkraften. Men, eftersom det bara är ren kuriosa och inte underlättar eller förbättrar vistelsen på något sätt så ligger det väldigt långt ner på min todo-lista (och den är ofantligt lång).
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Nej tack [NT]

Storuggla, vill inte läsa forum han inte kan skriva i
Nja, tror inte han menade hela forumet utan informationen de har tillgång till. Typ vilka användare som skrivit mest i de olika forumen osv.

/Balderk
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: Nej tack [NT]

Som Gardener konstaterat i en annan tråd så är det inte aktuellt eftersom det anstränger servern för mycket med väldigt många databasanrop.
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Nej tack [NT]

Ja, och? Har jag sagt nått annat? Konstaterade bara för storuggla att det inte var hela adminforumet eller vad det nu heter som Naug ville ha publikt utan bara informationen ni som admins/moderatorer har tillgång till (eller delar av den iaf, jag vet inte exakt vilken information naug talar om).

/Balderk, undviker missförstånd :gremsmile:
 
Top