Göra egna rpg böcker

Nästa steg: binda i stället för limma? ;-)
jag brukar binda in (med vaxad tråd) om det är A5 eller mindre (t.ex. äventyrshäften), eftersom jag inte har en A3 skrivare (man behöver kunna vika bladen på mitten för att binda in). Men för större än A5, där mina utskrifter är lösa blad, funkar limning bra.

Det ser alltid så pilligt ut att sy ihop arken. Eller har du några råd som förenklar processen?

Det låter som en A3-skrivare skulle vara en bra present till dig själv : ) Scandinavian Photo har modeller i olika prisklasser.

Det ser alltid så pilligt ut att sy ihop arken. Eller har du några råd som förenklar processen?

Det låter som en A3-skrivare skulle vara en bra present till dig själv : ) Scandinavian Photo har modeller i olika prisklasser.
Just rollspelare har väl extra mycket glädje av A3-skrivare? Stora kartor, vikbara fyrsidiga rollformulär, och så vidare.

Just rollspelare har väl extra mycket glädje av A3-skrivare? Stora kartor, vikbara fyrsidiga rollformulär, och så vidare.
Eller hur! Jag hör mycket gott om Epson Ecotank 8500. Den är ganska dyr, men kostnaden per utskrift är minimal. Då blir det lättare att skriva ut allt möjligt. (De flesta tillverkare verkar inte tjäna något på att sälja skrivare. Istället sätter de löjligt höga priser på bläck. Ecotank känns som ett steg i rätt riktning).

Back