Nekromanti Gåshud..

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Är inte säker på om dets tagits upp tidigre men ändå..
Såg på trailern till Sagan om de två tornen !!
& jag bara säger: MUMS !!!!!!!!!!!!
Vill seden nu !
Trailer
Ren njutning, raktigenom !!
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Jo jag såg den på bio! Riktigt härlig film verkar det vara! Trailern var bara såå frästande!

/Herr Balderk, som såg en riktigt bra film i lördags: Donnie Darko! Mjau!
 

Runde Rolf

Swordsman
Joined
9 Feb 2001
Messages
483
Location
Stockholm, Sverige
Själv har jag...

... haft ett rent helvette med att undvika trailern. Såg på senaste bondrullen för nån vecka sen och blev tvungen att blunda och hålla för öronen i säkert 10 minuter pga den där jävla skit trailern (ursäkta). Ingenting ska förstöra min totala förvåning när jag ser filmen på premiären och upptäcker att Gandalf lever!

oj vilken spoiler :gremwink:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Men ändå...

Iof så kan jag hålla med dig där om trailen. Men samtidigt så gilalr jag teasers... Det känns lite som en kvalitetskoll, eller vad man nu ska säga..
Om jag säger såhär, hade jag sett teasern på den haltecknade SRR-filmen, så hade jag aldrig sett den. för det var nog en av de största besvikelser som jag sett i filmväg.
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Själv har jag...

Så kan man ju också göra... :gremsmile:
Jag vet ju redan vad som händer och jag kan tänka mig att effekterna inte är så anorlunda heller så jag tycker det inte spelar någon roll om jag sett trailern eller ej, tyckte bara det var trevligt... Fast man blev ju frestad såklart...

/Herr Balderk
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Re: va lever gandalf?? [ant]

Ska du säga som lägger det i topic! :gremmad:

:gremtongue: :gremtongue: :gremtongue: :gremtongue:
 

Muggas

Hero
Joined
16 Nov 2001
Messages
1,015
Location
Stockholm
Den finns redan... någon har läckt!!

En bekant på universitetet har en version av de två tornen bränd (på cd). förmodligen någon som har filmat av bioduken på ngn förhandsvisning. är inte säker på några detaljer dock, förutom att jag kunde låna den av honom, om jag ville. men det skulle ju sabba hela bioupplevelsen, som bara är någon vecka borta.. så jag sa till honom att behålla den...!
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,584
Re: Den finns redan... någon har läckt!!

En bekant på universitetet har en version av de två tornen bränd (på cd). förmodligen någon som har filmat av bioduken på ngn förhandsvisning. är inte säker på några detaljer dock, förutom att jag kunde låna den av honom, om jag ville. men det skulle ju sabba hela bioupplevelsen, som bara är någon vecka borta.. så jag sa till honom att behålla den...!
Inte säkert att du behöver vänta, jag såg en klippbordsrip på en FTP för några dagar sen, med lite tur kan det vara den han har. Jag ska i alla fall se om jag kan hitta den (hade inte tillräckligt med credit där) och bespara mig en biobiljett.
 

samiis

Warrior
Joined
20 Sep 2002
Messages
355
Location
Kristianstad
Re: Den finns redan... någon har läckt!!

En kompis till mig säger att han har den, på skiva. Det enda felet är att han säger att den börjar med slaget vid helms klyfta...

Om jag inte har fel för mig ska det väl vara det den slutar med (han säger att den är två och en halv timme lång...)

Nån som vet något om ifall enterna finns med (ska inte se den på premiären direkt, så den som ser den först kan väl meddela mig om dom är med, är dom inte med ska jag inte se den alls...)
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Jag har faktiskt inte sett trailern än, men idag är det faktiskt bara en vecka kvar tills jag får se filmen på riktigt... OCH JAG LÄNGTAR!! :gremlaugh:

Hoppas bara att man inte blir besviken, fast jag tror förstås inte det. :gremsmile:
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Re: Tråden låses

Också kulturforumet är till för diskussion, reflektioner och tips, inte meningslöst kringsnack. Diskutera gärna era förväntningar inför premiären på ett sätt som åtminstone kan framstå som någon form av diskussion, men det här...det här är bara meninglöst dravel.

- Ymir, hänvisar till chattrum för sådana här pseudo-diskussioner
 
Top