Nekromanti [Gävle] Söker spelgrupp.

Stoker

Veteran
Joined
19 Feb 2017
Messages
3
Hej, 32 år gammal bott i Gävle ett par år och skulle vilje börja med rollspel igen. Har inte spelat på ganska många år men spelade ganska aktivt när jag var yngre samt från och till under årens lopp. Spelat mycket Eon, gamla varianter av mutant, DoD osv. Intresserad av det mesta men helst fantasy. Har varit spelledare en del och skulle kanske kunna tänka mig vara det igen men helst inte omgående :)

Finns det några i Gävle eller närområdet som skulle tänka sig att se om jag kan passa in i gruppen så skulle jag var mycket intresserad av att prova på.


Alternativt, om det finns andra som mig som letar spelgrupp så skulle jag absolut kunna tänka mig att starta upp något. I det sammanhanget skulle jag kanske också vara mer villig till att spelleda igen om ingen annan med mer erfarenhet skulle vara intresserad. Förutsatt att alla har lite tålamod och välvilja så skulle vi säkert kunna ha kul!
 

Sjunde inseglet

Swordsman
Joined
4 Mar 2006
Messages
424
Location
Göteborg
Jag och min spelgrupp håller på med lite Eon. Vi funderade på att ta med en till spelare då scenariot är väldigt öppet och spelare kan vara med i mån av tid.
 

Stoker

Veteran
Joined
19 Feb 2017
Messages
3
Är absolut intresserad av EON, har spelat det en hel del, dock för 10-15 år sedan :)

Du kan höra av dig här eller e-post: johan@ogdal.se
 
Top