Nekromanti [GÖTET] Uteaktivitet?

Max

Warrior
Joined
2 Apr 2013
Messages
283
Location
Göteborg
Så, BMOC kommer runt halv 3.. Arvidos.. Ska vi komma runt 2 då istället för 1? Då hinner vi prata lite o lära känna varandra. Eller ska vi komma runt samma tid som BMOC?
 

Max

Warrior
Joined
2 Apr 2013
Messages
283
Location
Göteborg
Okej! Roligare med mera :gremsmile: Om det är någon som ville att jag skulle ta med Loka till er så får ni gärna säga det till mig. ^^
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Max said:
Så, BMOC kommer runt halv 3.. Arvidos.. Ska vi komma runt 2 då istället för 1? Då hinner vi prata lite o lära känna varandra. Eller ska vi komma runt samma tid som BMOC?
Vi kör halv tre, alla där, alla då! Woäh!
 

Max

Warrior
Joined
2 Apr 2013
Messages
283
Location
Göteborg
Ah, bara så ni vet, mina föräldrar är lite överbeskyddande eftersom jag inte är vuxen än så min farsa kommer att köra mig dig o typ prata några mins o sen åka så han kan vara säker på att ni inte är några skumma typer. De är så :/ men efter det blir det fritt fram! hoppas ni inte har något emot det :gremfrown:

Edit: förresten, vad heter BMOC igentligen? :gremsmile: (jag antar att Arvidos heter Arvidos eller något liknande)
 

Per Folmer

Swordsman
Joined
13 May 2011
Messages
449
Location
Söder om Göteborg
Jäkla gott med detta i götet. Hade gärna träffat er å spelat frisbeegolf. En annan gång, hoppas jag, om jag får lov. :gremsmile:
Hoppas ni får en fin dag.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Max said:
Ah, bara så ni vet, mina föräldrar är lite överbeskyddande eftersom jag inte är vuxen än så min farsa kommer att köra mig dig o typ prata några mins o sen åka så han kan vara säker på att ni inte är några skumma typer. De är så :/ men efter det blir det fritt fram! hoppas ni inte har något emot det :gremfrown:
Jag tycker dina föräldrar verkar kloka.
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Max said:
Ah, bara så ni vet, mina föräldrar är lite överbeskyddande eftersom jag inte är vuxen än så min farsa kommer att köra mig dig o typ prata några mins o sen åka så han kan vara säker på att ni inte är några skumma typer. De är så :/ men efter det blir det fritt fram! hoppas ni inte har något emot det :gremfrown:

Edit: förresten, vad heter BMOC igentligen? :gremsmile: (jag antar att Arvidos heter Arvidos eller något liknande)
Ok, det låter schysst!

Jag heter Arvid och är en skäggig 29-åring.

Jag dricker gärna Loka, men du behöver inte bjuda om du är typ, 16. :gremsmile:
 

Max

Warrior
Joined
2 Apr 2013
Messages
283
Location
Göteborg
Okej Arvid! :gremsmile: vet du vad BMOC heter irl? ^^ Och det är lugnt, jag har ett ton av loka i bakfickan :gremwink:
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Jag heter Markus, finns på 0735-026860, och dyker upp strax efter 14.00 tror jag, och jag har Ghostface med mig!

Också skäggig filur med glasögon, jeans och svart jacka.
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Jag pratade med Markus, och det är stängt i vilket fall. Vi skjuter på det till nästa lördag istället!
 

Vintrastorm

Veteran
Joined
20 May 2004
Messages
72
Location
Göteborg / Sweden
Nu på lördag alltså?
Jag bor i Göteborg och besöker WRNU ungefär 3 ggr om året men om jag kommer ihåg så ska jag kolla här lite oftare. Jag är nog också intresserad av träffar med lite roliga aktiviteter (De behöver inte vara rollspelsbefriade för min del, dock. Man kan ju alltid prata om det. :gremwink: )
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Vintrastorm said:
Nu på lördag alltså?
Jag bor i Göteborg och besöker WRNU ungefär 3 ggr om året men om jag kommer ihåg så ska jag kolla här lite oftare. Jag är nog också intresserad av träffar med lite roliga aktiviteter (De behöver inte vara rollspelsbefriade för min del, dock. Man kan ju alltid prata om det. :gremwink: )
Nu på lördag. Ska vi säga 14:00? Om det inte regnar igen. :gremsmile:
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,315
Location
Göteborg
Arvidos MC said:
Vintrastorm said:
Nu på lördag alltså?
Jag bor i Göteborg och besöker WRNU ungefär 3 ggr om året men om jag kommer ihåg så ska jag kolla här lite oftare. Jag är nog också intresserad av träffar med lite roliga aktiviteter (De behöver inte vara rollspelsbefriade för min del, dock. Man kan ju alltid prata om det. :gremwink: )
Nu på lördag. Ska vi säga 14:00? Om det inte regnar igen. :gremsmile:
Äh, det är ingen meningen med att låta dagen gå förlorad, jag tycker vi säger 11! (Om det inte är planerat regn, avgörande fredag kväll, jag har nämligen råkat bokat upp mig på brädspel från 16, och vi vill nog ha 3 timmar eller så på oss iaf så för att få lite marginal).
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Björn den gode said:
Äh, det är ingen meningen med att låta dagen gå förlorad, jag tycker vi säger 11! (Om det inte är planerat regn, avgörande fredag kväll, jag har nämligen råkat bokat upp mig på brädspel från 16, och vi vill nog ha 3 timmar eller så på oss iaf så för att få lite marginal).
Visst!
 
Top