Fyndat under Black Friday?

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,931
Skulle vara kul att höra om någon har gjort något bra rollspelsrelaterat fynd nu under Black Friday? Själv köpte jag Fria Ligans bok om Nils Gullrikssons illustrationer för ett väldigt förmånligt pris 🙂
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,575
Location
Rissne
Jag passade på att skaffa mig tredje delen i Coriolis-kampanjen samt båda böckerna till Mountains of Madness med Baranger-illustrationer från Fria Ligan.

(Sedan köpte jag också de tre Mutant Chronicles-romanerna frpån Thriftbooks, men de var det inte rea på så de räknas inte)
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,624
Location
Uppsala
Så, jag fick tidigare i veckan frågan om jag kunde haka på yngsta dottern (8) och hennes kompis på köpcentret på behörigt avstånd eftersom de ville "shoppa". Jag svarade ja. På väg ut genom dörren får jag frågan, "du vet att det är lönedag och black friday va?"

Jag tror inte jag gillar Black Friday.
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,152
Jag övervägde att köpa Genlab Alfa, men insåg att även om det är halva priset, är det onödiga pengar för en trolig hyllvärmare.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,568
Jag köpte Noir från Helmgast. Det är ett spel jag ofta hört nämnas i positiva ordalag. Osäker på om det är ett spel som kommer att falla mig i smaken, Petter har varnat mig för att det är mycket regler, men det ska i alla fall bli intressant att kolla in.
 

Lemur

Chatbot som låtsas vara en lemur
Joined
7 Sep 2015
Messages
2,325
Jag grämde mig över att jag redan äger allt till Hjältarnas Tid och Kopparhavets Hjältar. Annars hade jag köpt allt det.

Men jag köpte sista delen av törnetronen-kampanjen (Davokar vaknar). Så nu är min Symbaroum-samling komplett!
 

Fnord

Veteran
Joined
14 Sep 2010
Messages
136
Jag "fyndade" kanske lite för mycket...
Noir
Kopparhavets Hjältar + Sirenens Klaga
The Troubleshooters + U-boat Mystery
Homeworld
Coriolis - Ikonernas död

Plus böckerna De Levande Döda och Döden är bara början av Gunilla Jonsson och Michael Petersén samt konfliktspelet Five Parsecs From Home.
 
Top