Nekromanti FY FAAN VAD DÅLIGT! (2.0)

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Så här tänker jag: det finns många filmer som är mästerverk, men som jag personligen inte går igång på. Men jag ser ändå att det är ett mästerverk och förstår varför. Som vissa kinesiska filmer, Fellini-rullar, brittisk diskbänksrealism med mera. Ibland måste man försöka bortse från egna tillkortakommanden och försöka se varför andra älskar verken. Och den hållningen kan leda till att man uppskattar nya saker.
Reddokk Fheg said:
Håller med här. Det finns mer än en film och inte bara filmer utan även annat som jag personligen inte tycker om även om jag förstår varför det är klassat som mästerverk
Det kan vara musik, literatur, konst och mycket annat.

Bara för att jag personligen ogillar någonting betyder ju inte att det är dåligt. Det kan vara bland det bästa som någonsin gjort men det faller inte under vad jag personligen gillar.

Så jag skulle vilja säga det är en enorm skillnad på vad som är dåligt och vad som en viss person tycker är dåligt
 
G

Guest

Guest
Efter allt Twillight-hets på nätet lagt sig något tog jag mig tiden att kika på första filmen. Skulle inte säga nu efteråt att jag blev illa berörd av rullen för den har lämnat mitt sinne på eget bevåg utan bitter eftersmak. Minns att jag tyckte att den var fruktansvärt... fruktansvärt.. tråkig?
Det är underligt (som filmen var) men jag vet verkligen med mig att jag haft en liten mental hat-lista på filmer som verkligen sög, men jag kan verkligen inte komma på fler just nu...
2001: a space oddesy blew my mind, förresten. Tycker det är en fantastisk film. :)
Kärlekscraft said:
Dom borde filmatisera de sista två böckerna också - eller rent av göra en reboot. Denna reboot skulle nog kunna vara lite mer konkret över vad som egentligen händer, vilket boken är(konkret alltså). Kubrick körde mera på sitt egna spår, om att göra en film som är till för att analyseras.
Luna Lovegood said:
Fast boken är skriven i sammband med filmmanuset, inget/båda av dem är det ursprungliga verket, om man gör en reboot på filmen måste man nästan göra en på boken också.
Kärlekscraft said:
Hmpf, trodde de båda projekten var lite mer separata, men faktum kvarstår: boken är mer konkret samt lite ändringar som att de i boken åker mot Saturnus och inte Jupiter och HAL försöker killa Bowman genom att öppna luftslussarna, så han får hålla i sig i deras "allrum".
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
859
Location
Norrbotten
PerFolmer;n22807 said:
Efter allt Twillight-hets på nätet lagt sig något tog jag mig tiden att kika på första filmen. Skulle inte säga nu efteråt att jag blev illa berörd av rullen för den har lämnat mitt sinne på eget bevåg utan bitter eftersmak. Minns att jag tyckte att den var fruktansvärt... fruktansvärt.. tråkig?
Det är underligt (som filmen var) men jag vet verkligen med mig att jag haft en liten mental hat-lista på filmer som verkligen sög, men jag kan verkligen inte komma på fler just nu...
2001: a space oddesy blew my mind, förresten. Tycker det är en fantastisk film. :)
Gällande Twillight filmerna så har jag aldrig förstått allt gnäll över dessa filmer. Inte heller all hylling de fått och hur överhypade de blivit.
Jag har bara sett första filmen och nästan hela andra filmen och jag kan inte säga att jag avskyr dem. kan inte säga att jag tycker det är skräp.

Det är för starka kännslor, Jag finner dessa filmer tråkiga, inte direkt dåliga. Utan otroligt tråka, livlösa, o-orginella (om det nu är ett ord) och de kan inte väcka några som heslt känslor hos mig annat än sömnighet
De kan som sagt inte väcka några känslor alls hos mig. Vilket de flesta filmer kan även även om det bara är enkelt ogillande. Jag finner helt enkelt dessa filmer så menlösa att..... ja jag vet inte. det enda som dyker upp i mitt huvud är just menlös,
De är en grå menlös plump i filmhistorien som jag inte ens orkar vare sig gilla eller ogilla.

Jag tror att detta är den största ansträngnign jag gjort gällande dessa filmer. Att skriva så pass mycket om dem. det är egentligen mer än de förtjänar. Jag tror jag återgår till att helt enkelt låtsas att de aldrig existerat
Reddokk Fheg said:
Böckerna har jag inte läst så jag kan inte uttala mig om dem men jag har svårt att tänka mig att de är mer "meh"som du så passande uttryckte det än filmerna.

Jag ser hellre en film eller läser en bok som jag tycker är dålig än en som bara är så menlös att jag inte ens känner varken eller
Bolongo said:
Man skulle kunna tro att Twilight är cyniskt skrivet på det viset för att tilltala tonåringar som har tråkiga liv och vill känna igen sig på film - med det lilla tillägget av fantasin att om du bara flyttar till en ny stad och börjar på en ny skola kommer du plötsligt att bli jättepopulär utan att behöva göra något för det.

Men jag tror sanningen är ännu värre: författarinnan är inte det minsta cynisk, hon är helt ärligt precis så tråkig själv, och har bara haft bonnrötan att knyta an till rätt målgrupp.
Reddokk Fheg said:
Måste hålla med dig. den tanken har slagit mig med förutom delen med författarinnan så långt hade jag inte tänkt
Bolongo said:
Såg en intervju med henne på YT en gång. Hon ÄR ju ingen författare, hon är bara en dilettant...

Kan inget om litteratur, aldrig gått en skrivarkurs (inget krav, men ändå). Vad är hennes process? Jo, hon drömmer saker på natten, sedan går hon upp på morgonen och skriver ned dem.

Alltså, inget ont om att hämta inspiration från drömmar, det är förstås legitimt. Men Meyer har ingen teknik för att bearbeta detta råmaterial, hon bara vräker ut sitt ofiltrerade undermedvetna på pappret. Det kanske funkade för dadaisterna, men de hade åtminstone intressanta inre liv...
Reddokk Fheg said:
Ok. Ja det kan ju förklara en hel del. En tråkig mäniska med ointressant liv som skriver ner ointresanta drömmar. då ska man väl inte förvänta sig så mycket

Men det jag inte kan fatta är hur de ointresanta, tråkiga och intetsägande filmerna blivit så stora :)
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Jag kollade mina "mest avvikande betyg" på Filmtipset för att se vad jag gillade som folk i regel inte gillar:

Gayniggers from Outer Space, Hacker, Zoolander, Starship Troopers, Förort, Psykosfär, Lilo & Stitch och Tank Girl är alla filmer jag har satt 5:or på som tydligen inte får så många 5:or. Andra personer har fel. GFOS är ju ett mästerverk, Zoolander var ju en film som en okänd snubbe som hette Ben Stiller gjorde, sen försvann han tydligen helt och har sen dess aldrig gjort en film igen. Skitkonstigt med tanke på att det är den bästa komedin som någonsin gjorts... Starship Troopers behöver man ju inte ens förklara, Lilo & Stitch är den bästa filmen Disney någonsin har gjort och Tank Girl kräver ingen förklaring heller. (Förot och Psykosfär är två svenska direkt till TV-filmer som jag misstänker att 80 pers i världen har sett och alla pluggade filmvetenskap i stockholm runt 2003...)

Filmer jag satt 1:or på som folk av någon oförklarlig anledning gillar:
Se7en. Snoozefest deluxe. Vafan är det här för skit? Den här och Panic Room visar ju klart och tydligt att David Fincher inte ensam är geniet bakom filmatiseringen av Fight Club.
Eraserhead. Det här är en såndär film som jag egentligen borde tycka om, men som det mesta med David Lynch så klarar jag bara inte av det. Ett stort jävla "jaha, och vad var det här bra för?" i FET kombination med "vafan snackar folk om den här för?". Blah.
Event Horizon:HJÄLPHELVETETPÅETTRYMDSKEPPOCHzzzzzzzzzzzzzzzz.
L'Atalante och Min vän (Au Hasard) Balthazar slänger vi också in här. Risken är stor att jag faktiskt satt i salongen och sov i slutet på de här filmerna.

Impetigo said:
Väldigt många människor har aldrig begripit att Starship Troopers är satir, därav dess dåliga rykte. Vissa tror inte att det är satir även om de vet om det, vilket visar hur bra satir det är (Jag vill minnas att jag gillade den även innan jag fattade att det var satir iofs...).

Jag har aldrig tidigare varit med om att någon tycker att Se7en är skit, verkar misstänkt. Men någon tidigare i tråden avskydde ju Old Boy också, så smaken verkar onekligen vara som den ökända baken.
Arfert said:
Zoolander, Starship Troopers och Lilo & Stitch är alla bra rullar. De andra du gillade har jag tyvärr inte sett.
Reddokk Fheg said:
Stämmer bra gällande Starship Troopers. har mer än en gång diskuterat den filmen med folk och det visat sig att de inte haft någon aning om att den är en satir. Har till och med varit med om att folk vägrat tro att det var en satir. En gån blev fick jag höre typ något sådant här "Men för fan sluta försöka rädda den skitfilmen genom att påstå det är satir"
chrull said:
Impetigo: Den här personen har skrivit lite om varför Seven är överskattad: http://www.theparallaxreview.com/columns/the_academy_of_the_overrated/seven.html
Men precis som med Eraserhead misstänker jag att Seven hade fått ett högre betyg om jag inte hört så mycket om den innan jag såg den.

.. Titeln "Se7en" är ju dock tillräckligt för att dra ner den några poäng.
Johan said:
"Se7an" var precis som "Lammen tystnar" säkert nyskapande när den kom, men har sedan kopierats så mycket att originalet känns som en radda klichéer. Jag minns bara att Se7en var väldigt överhajpad men inte jättedålig.
Big Marco said:
Jag älskar Se7en. Den är en av de där filmerna som förändrade mig som människa. Kanske filmen som startade hela mörkt-regnigt-trötta-och-skadade-antihjältar-jagar-sjuk-snubbe. Jag såg den på bio med ett sällskap för att det var det enda som gick (filmen vi skulle ha sett var slutsåld) och ingen hade någon förhandsinfo före - efteråt kom alla ut som tysta, urvridna trasor. Se7en var något nytt.
Arfert said:
Förtexterna i Seven var extremt stilbildande. Man kan säga att det finns ett före och efter dem. Kopierade till max.
chrull said:
Tekniskt sett så är ju Seven skitbra.
Voldstagg13 said:
Du får hemskt gärna förklara vad i "Starship Troopers" som är så bra. Jag tycker själv inte att den är dålig men vet inte vad som är så bra heller.
obak said:
Space marines som knattrar sönder utomjprdiska jätteinsekter, genialt, oscar, guldpalm!
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Lars von Trier och någon av hans kompisar gjorde 1987 en film som heter Epidemic. Jag råkade se den på GIFF och fick då en ganska spännande bakgrundsstory berättad.

Filmen är så pissusel att det är löjligt. Uppenbarligen gör de sig till. Jag såg hela eftersom någon av upphovsmännen satt i salongen och jag inte ville såra hans känslor, plus att jag hela tiden tänkte "den lär ju vara slut om tio minuter".

Lång som fan är den också. Rekommenderas varmt!
Impetigo said:
"The reader" var också chockerande dålig med tanke på vilka skådisar som medverkade.
 

Johan

Veteran
Joined
14 Feb 2014
Messages
40
chrull;n22835 said:
Jag kollade mina "mest avvikande betyg" på Filmtipset för att se vad jag gillade som folk i regel inte gillar:

Gayniggers from Outer Space, Hacker, Zoolander, Starship Troopers, Förort, Psykosfär, Lilo & Stitch och Tank Girl är alla filmer jag har satt 5:or på som tydligen inte får så många 5:or. Andra personer har fel. GFOS är ju ett mästerverk, Zoolander var ju en film som en okänd snubbe som hette Ben Stiller gjorde, sen försvann han tydligen helt och har sen dess aldrig gjort en film igen. Skitkonstigt med tanke på att det är den bästa komedin som någonsin gjorts... Starship Troopers behöver man ju inte ens förklara, Lilo & Stitch är den bästa filmen Disney någonsin har gjort och Tank Girl kräver ingen förklaring heller. (Förot och Psykosfär är två svenska direkt till TV-filmer som jag misstänker att 80 pers i världen har sett och alla pluggade filmvetenskap i stockholm runt 2003...)

Filmer jag satt 1:or på som folk av någon oförklarlig anledning gillar:
Se7en. Snoozefest deluxe. Vafan är det här för skit? Den här och Panic Room visar ju klart och tydligt att David Fincher inte ensam är geniet bakom filmatiseringen av Fight Club.
Eraserhead. Det här är en såndär film som jag egentligen borde tycka om, men som det mesta med David Lynch så klarar jag bara inte av det. Ett stort jävla "jaha, och vad var det här bra för?" i FET kombination med "vafan snackar folk om den här för?". Blah.
Event Horizon:HJÄLPHELVETETPÅETTRYMDSKEPPOCHzzzzzzzzzzzzzzzz.
L'Atalante och Min vän (Au Hasard) Balthazar slänger vi också in här. Risken är stor att jag faktiskt satt i salongen och sov i slutet på de här filmerna.

Kan ju göra samma grej. Dock är mina "för höga" betyg inte särskilt avvikande egentligen, så de skippar jag.

Mina låga betyg:
Persona - Bergman. Orkade inte se klart. Tror den handlade om nån som var lesbisk eller nåt. Säkert häftigt när den kom.
M - Nåt som var coolt när den kom, men som idag är skräp.
2001 - som sagt
Mitt liv utan mig - En ointressant film om en kvinna som ska dö. Mer är det inte.
Million dollar baby - En tjej som boxas fylld av klichéer, men slutet var för mycket.
Lars and the real girl - En snubbe skaffar en realdoll. De försöker göra en feel good film av det. usch
Eraserhead - Konstfilm och dessutom Lynch. Huga.
The Fountain - Eh, ja du. VA fan var det här. HIppiefilm om nåt kosmiskt.
Nyckeln till frihet - gav den en två. VIlket tydligen var snålt.
Hjärta av glas - Tror idén var att alla var hypnotiserade
Rabbits konst-kortfilm av lynch
Dogma - som sagt
2dagar i paris - som sagt
Attack mot polisstation 13 - tror det var en zombiefilm fast med ungdomar istället för zombier
Prinsessan mononoke - MAnga. gav en tvåa
Sagan om konungens återkomst - filmen som aldrig tar slut för de ska säga hejdå till alla. Kan ha varit directors cut jag såg för den var väldigt seg. Tvåa
Spirited away - manga. Tvåa
Smultronstället - Den där Bergman igen. Tror det var en meningslösresa nån gubbe gjorde.
The alphabet -Konst-kortfilm av lynch.
the cooler - Tror ingen kan säga den här är bra faktiskt. Den är bara töntig.
Arfert said:
den kom.
M (om vi pratar Fritz Lang), 2001, Nyckeln till frihet, Attack mot polisstation 13 (Carpenters lågbudget-original var stilbildande, remaken får dock bara en svag 3:a), Prinsessan Mononoke, Spirited Away (fan vad bra den är!!!), Smultronstället... alla toppenfilmer. Och en del rätt bra bland resten.
chrull said:
M är nog en av de fem bästa filmer jag sett.
Arfert said:
Peter Lorre är verkligen läbbans läskig i den.. ;)
Johan said:
Lorre var bra. Trots att skådespelare från förr var lite. Tja, teatraliska. Men jag kan inte säga att jag minns den särskilt väl.
Minimoni said:
"Spirited away" är en av mina stora favoriter! Är nyfiken, varför gillade du den inte?
Arfert said:
Samma här, har sett Spirited Away kanske tio gånger.... och har fortfarande inte tröttnat. Men folk är olika, tydligen.
Lorre hade varit den perfekta Bond-skurken.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,605
Location
Rissne
OK, mest avvikande på filmtipset:

Teeth. Jag förstår ingen som sätter under medelbetyg på den här fantastiska rullen.
World Invasion: Battle Los Angeles tyckte jag var en alldeles lysande milfix-scifirulle.
Blair Witch Project 2 gav jag en fyra, för till skillnad från ettan så är den inte jättetråkig utan en rätt kompetent skräckrulle.
Mystery Men fick en femma, för det är rent objektivt en av de bästa superhjältefilmer som någonsin gjorts.
Polisskolan 1 gav jag också en femma. Helt obegripligt att folk inte gillar den.

Andra på listan över filmer jag gillade men tydligen andra inte: Dredd, Iron Man 2, Pontypool, Captain America, Daywatch.

På den andra sidan av listan, som jag ska undvika att gå in på i detalj eftersom jag egentligen ska försöka sluta vara med i den här sabla negg-vågen på forumet: Garp och hans värld (kanske världens sämsta filmatisering) , Amelie från Montmarte (snoozefest), Sagan om Ringen ("bra för att vara fantasy" räcker bara till en trea), I, Robot (världens näst sämsta filmatisering).
Rymdhamster said:
Vilken är världens sämsta?
krank said:
Det skrev jag ju -- Garp och hans värld. Antagligen. Finns det en sämre har jag nog inte sett den.
 
G

Guest

Guest
Reddokk Fheg;n22808 said:
Gällande Twillight filmerna så har jag aldrig förstått allt gnäll över dessa filmer. Inte heller all hylling de fått och hur överhypade de blivit.
Jag har bara sett första filmen och nästan hela andra filmen och jag kan inte säga att jag avskyr dem. kan inte säga att jag tycker det är skräp.

Det är för starka kännslor, Jag finner dessa filmer tråkiga, inte direkt dåliga. Utan otroligt tråka, livlösa, o-orginella (om det nu är ett ord) och de kan inte väcka några som heslt känslor hos mig annat än sömnighet
De kan som sagt inte väcka några känslor alls hos mig. Vilket de flesta filmer kan även även om det bara är enkelt ogillande. Jag finner helt enkelt dessa filmer så menlösa att..... ja jag vet inte. det enda som dyker upp i mitt huvud är just menlös,
De är en grå menlös plump i filmhistorien som jag inte ens orkar vare sig gilla eller ogilla.

Jag tror att detta är den största ansträngnign jag gjort gällande dessa filmer. Att skriva så pass mycket om dem. det är egentligen mer än de förtjänar. Jag tror jag återgår till att helt enkelt låtsas att de aldrig existerat

Bra inlägg, håller med dig. Inser samtidigt att mitt inlägg inte gällde en klockren kräk-film.
Jag såg att trådskaparen nämnde Nostalgia Critic och jag har för mig att han sade något i stil med att vi förmodligen blir upprörda över att andra uppskattar kassa filmer och att det är så utomjordiskt för oss som inte finner något uns av guldstoff däri. (Grov slarvcitering, nota bene)
Det är så med de allra flesta ämnen har jag märkt i mina vandringar runt... lägenheten.
 

SnabelMats

Veteran
Joined
19 Jul 2009
Messages
13
Southland Tales är den sämsta filmen genom tiderna. The worst movie of all time.

Ni kanske tror att det här är en överdrift, men så är inte fallet. Det som får den här filmen att stå ut är att den hade ALL möjlighet att vara åtminstone sevärd, i och med en bra budget och en "godkänd" uppsättning skådisar. Den är inte ens så dålig att den är rolig, såsom vissa filmer kan vara. Typ Twilight-serien. Om man skulle ge den här filmen ett betyg mellan 1- 10 skulle den få -2. Den här filmen kommer bara lämna dig ett emotionellt vakum. Du kommer inte vara glad, du kommer inte att vara ledsen. Du kommer bara känna ett stort tomrum och möjligtvis en förundran.

"Hur är det möjligt att jag lever i samma universum som den här filmen?"

Varning! Se endast den här filmen om du har ett starkt psyke, alternativt en flaska T-Röd till hands.
Bolongo said:
Jag har sett den, men den lämnade bara en vit fläck i mitt minne.
Reddokk Fheg said:
Även med en flaska T.röd till hjälp avråder jag detta. Det är inte värt det, tro mig

Jag skrev vad jag anser om twilight filmerna tidigare i denna tråd och samma sak gäller för denna film men med ett tillägg. Twilight filmerna klarade inte av att ge mig någon känsa utom sämnighet medan denna gjorde samma sak.

Men även en annan känsla infann sig. En lätt känsla av obehag som låg där inne någonstans som en varböld. Inte allt för påtaglig men ändå märkar. Känslan av att ha förlorat hoppet och tron på mänskligheten. Att låta någon göra en sådan här film, dessutom med bra budget är förvånande. Att det dessutom går att få räätt bra och kända skådespelare att spela i den känns förvirrande och obehagligt. och det värsta är att de faktiskt släppte den när den var klar. att de inte begravde djupt kan jag inte förstå.
De måste även de ha förlorat hoppet och tron på mänskligheten för att släppa denna film, som om de tänkte "Äh fan det är redan kört hoppet är ute alla där ute är redan så hjärndöda och dumma att vi behöver inte längre en försöka göra någonting vettigt, de kommer svälja även det här skräpet med hull och hår"
Minimoni said:
Jag har hört att "Southland Tales" skall vara en av världens bästa filmer. Jag har vänner som varmt rekomenderar den så ofta de får chansen. ;-)
Reddokk Fheg said:
Ja men att vissa gillar denna film som jag och bevisligen flera andra verkligen tycker är dålig bevisar ju bara att smaken verkligen är som baken.
Och det är väl tur ändå
Jocke said:
Ja alltså, den är extremt osebar, jag har vart tvungen att lägga ner varenda gång jag har försökt se den.
 
Joined
28 Sep 2013
Messages
966
Location
Stockholm
Bara för att sparka på lik: House of the Dead var riktigt usel, Hell Ride också fast kanske en minimal gnutta bättre.
Bolongo said:
Alltså, Uwe Boll deltar bara utom tävlan här. Det blir liksom ingen match annars.
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
859
Location
Norrbotten
Voldstagg13;n23038 said:
Bara för att sparka på lik: House of the Dead var riktigt usel, Hell Ride också fast kanske en minimal gnutta bättre.
När du nämner House of the Dead kunde jag inte låta bli att tänka på House of Wax med Paris Hilton. En film jag nästan skäms över att jag sett. mer behöver nog inte sägas om den filmen. den bör glömmas bort.
Voldstagg13 said:
Ja, den platsar bland de nämnda. Annat skräp är Doom, fast bra filmer byggda på dataspel måste vara lätträknade (finns det någon?).
Reddokk Fheg said:
Finns väl några som inte är riktigt dåliga men kan inte komma på någon som är bra
 

Rhodryn

Hero
Joined
23 Sep 2013
Messages
977
Jag har oerhört svårt att titta på filmer som är så pass dåliga att vissa tycker dom är bra... oavsätt om det är medvetet gjort, eller inte, när filmen gjordes. T.ex, jag kommer aldrig, och jag menar verkligen ALDRIG, titta på en film som Sharknado.

Och dom gånger jag ser en sådan film, så är det 99% av gångerna av misstag eller för att jag inte forskade tillräckligt om filmen innan, eller för att där var något som intresserade mig som var relevant till mina hobbies. Och oftast så tar det inte mer än några minuter innan jag stänger av möget.

För övrigt så tror jag att jag har en oerhört mycket större tålamod, och tål mycket mer, med diverse dumheter med filmer (kvalite, genre, skådespelare, följer grundmaterial dålig, "intelligensen" som filmen folk tror det behövs för att se den (både hög och låg), eller vad det nu än kan vara) med filmer generelt sätt, mer än vad dom flesta har. Men filmer som hamnar utanför vad jag "tål" har jag mer eller mindre inget tålamod för alls.

Exakt var dessa gränser går är osäkert, men så fort jag nått den så är det kört.
Ond bråd död said:
Håller med om de där "dåliga så de blir bra"-filmerna. Ser inte alls poängen med att se något som är genuint dåligt. Särskilt inte om det inte ens är ett seriöst försök utan att man medvetet gjort en film så töntig och dålig man bara kan. Är det en hipster-grej att kolla på den typen av filmer? Så där ironiskt.
Reddokk Fheg said:
De flesta filmer jag skulle säga är så dåliga att de blir bra inte är medvetet gjorda för att vara sådana. utan många gånger är det filmer som i alla fall försöker vara bra men misslyckas så kattastrofalt att de blir underhållande att se.

jag tycker inte heller uttrycket "så dålig att den blir bra" stämmer. jag skulle nog hellre säga "så dålig att den blir underhållande" vilket ju är ganska stor skillnad enligt mig
 

Johan

Veteran
Joined
14 Feb 2014
Messages
40
Man Mountainman: Gick inte min anmälan fram? Tror inte jag fick någon bekräftelse och jag litar inte på det här forumet.
Man Mountainman said:
Hm, när jag kollar i min inkorg ser jag tydligt anmälningarna från dig och flera andra, men de verkar inte ha lyst rött när jag loggade in på forumet. Det, eller så har jag fuckat upp på något sätt. Beklagligt hur som.
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
859
Location
Norrbotten
Man kommer ju på fler fimler hela tiden.

Ghost Ship. En enorm besvikelse. En film som faktist i alla fall är lite orginell och skulle kunnat vara om inte bra så i alla fall ok men som trots detta är en riktig skräp film

men jag måste erkänna att jag ändå på något sätt älskar scene i början , dansen och vajern. ni som sett den vet vad jag menar.
Den scenen är så dålig, löjlig och överdriven att jag inte kan låta bli att tycka om den. Men tyvärr så är det den enda "Bra" scenen i filmen så när man sett den kan man lika gärna slå av filmen
Voldstagg13 said:
Man kanske skulle börja samla bra scener ur dåliga filmer - 'The best, and only good, of...'
 

obak

Hero
Joined
17 Jul 2013
Messages
1,158
The room och A nymphoid barbarian in dinosaur hell, ord kan inte beskriva dessa filmer.
En långhårig fransk zombie som huvudrollsinnehavare i kärlelsfilmen till sig själv
 
Top