Nekromanti Fundering med "Inloggade vänner"

Legioth

Swordsman
Joined
26 Apr 2001
Messages
666
Location
Esbo, Finland
Jag började fundera på en sån sak, att om någon valt att vara anonym, syns det då vad denna person sysslar med i Inloggade vänner rutan om man har personen in addresssboken?

*Blir lite orolig för konspirationen*
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Tja, du kan ju försöka vara anonym och be någon som har dig i adressboken berätta vad det står (eller tvärtom)

-JPS- inte alls hjälpsam

Den bifogade bilden är till min profil och har inget med inlägget att göra
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Om bilden (OT)

OT = Off Topic (= Utanför Huvudämnet)

Varför gör alla sina bilder så stora? När de visas i din profil så ser man bara 65 x 75 pixlar, så varför göra bilderna större än så? Då krymps de bara på ett dåligt sätt i webbläsarna och ser knaggliga ut.

Jag tog mig friheten att visa hur det blir när man beskär så nära handen man kan och ökar kontrasten så det blir riktigt nice. Visst ser det trevligare ut?



/Rising
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Re: Om bilden (OT)

Jo, det ser ju snyggare ut, men eftersom jag hör till den kategori av användare som tycker att jag är duktig när jag lyckas spara en bild i jpg-format så får det vänta lite.

-JPS-
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Re: Om bilden (OT)

"eftersom jag hör till den kategori av användare som tycker att jag är duktig när jag lyckas spara en bild i jpg-format så får det vänta lite."

Okej, ha ha. Förlåt, jag ville inte verka ohövlig, jag är väl så ovan att -kunna- något på det här forumet, så jag tänker väl mig inte riktigt för. Nåja, det var en snygg teckning iaf.

/Rising
vinkar häjj-dåå
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Re: Om bilden (OT)

Ursäkta, det var inte min mening att klaga på att du ville ge mig ett råd. Jag tar naturligtvis tacksamt emot alla tips och upplevde det inte på något sätt som ohövligt.

-JPS- bugar djupt och försöker räkna ut hur mycket det där förbättrade mina chanser att bli en högre stående livsform i nästa liv. En orangutang, till exempel.
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Re: Om bilden (OT)

Och här kommer bilden igen, med tack till Rising o.s.v.

-JPS- som hoppas att ingen har någonting emot att jag belastar servern med onödiga filer.
 
Top