Nekromanti Funderar på att köpa Western...

Sanjuro

Warrior
Joined
12 Mar 2003
Messages
298
Location
Luleå
... och jag undrar vilket som är det bästa köpet. Hardback-grundboken för ca 295 riksdaler eller boxen med softback-grundboken och diverse annat smått & gott, för ca 329 riksdaler.

Jag har en inneboende aversion gentemot softback-regelböcker. De brukar inte räcka länge. Å andra sidan får man mkt roliga grejor i boxen... decisions decisions decisions!
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Jag skulle rekommendera boxen. Softback eller inte, boxen är mer än prisvärd.


Storuggla, har förlagt sina skor
 

Sanjuro

Warrior
Joined
12 Mar 2003
Messages
298
Location
Luleå
Storuggla, har förlagt sina skor
Usch då! Hoppas att du hittar dem.

Hmm, boxen säger du... det kan nog vara en vinnare, men hur länge/bra håller egentligen softbackversionen? Om man antar att jag behandlar den ungefär som alla andra böcker behandlas (dvs kaffefläckar, somnar på dem efter att ha läst dem i sängen, glömmer dem hos kompisar etc).
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
"Hmm, boxen säger du... det kan nog vara en vinnare, men hur länge/bra håller egentligen softbackversionen? Om man antar att jag behandlar den ungefär som alla andra böcker behandlas (dvs kaffefläckar, somnar på dem efter att ha läst dem i sängen, glömmer dem hos kompisar etc). "

Öh, ja, nu brukar inte jag behandla mina böcker riktigt så, men min softback har hållit i gott och väl... ett-ettochetthalvt år kanske. Kanske mer.


Storuggla, förbannar bristen av brunt papper
 

Matt Evans

Veteran
Joined
23 Mar 2003
Messages
89
Min mjukpärmade Western-regelbok håller ännu, och jag har väl inte alltid varit riktigt snäll som man bör vara med en bok (ligga uppslagen och få en hög bråte ovan på och liknande)

Och den är från början (1998-99).

// Matt Evans
 

Sanjuro

Warrior
Joined
12 Mar 2003
Messages
298
Location
Luleå
Häpp!

Det var som håken. Tack för länken, Westernboxen är nu beställd.

Hittade du skorna, Troberg?
 

Matt Evans

Veteran
Joined
23 Mar 2003
Messages
89
Re: Häpp!

åsså finns ju Western Grande (kan endast beställas via Rävspel, www.rollspel.com) vilken är precis detsamma som Western Boxen med det undantaget att den innehåller just regelboken i hårdpärm istället för mjukpärm...men den är ju då dyrare än Western Boxen...

// Matt Evans
 

Sanjuro

Warrior
Joined
12 Mar 2003
Messages
298
Location
Luleå
Re: Häpp!

Äsch, den missade jag. Westernboxen redan beställd och på väg hem till brevlådan.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Troberg? Va?

Hittade du skorna, Troberg?
Jag vet inte hur jag ska ta det där, tar du mig för Troberg? Antingen kallar du mig shortshatande hårding eller en kverulant Borlängebo? :gremwink:


Storuggla, eller kallar han troberg för mig?
 

Sanjuro

Warrior
Joined
12 Mar 2003
Messages
298
Location
Luleå
Fördömt!

Vad kan jag göra, annat än att böna och be om förlåtelse?

Det var inte med mening, Hin Håle tvingade mig till det :gremcrazy:
 
Top