Nekromanti Frog God Games loot

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Idag anlände paketet med min kickstarterreward från Frog God Games. Detta skall hädanefter bliva min musik!



Storuggla, dock ingen plastgroda
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,893
Storuggla said:
Idag anlände paketet med min kickstarterreward från Frog God Games. Detta skall hädanefter bliva min musik!



Storuggla, dock ingen plastgroda
Så in i HELVETE fett, men vadå; fick to ToH som en reward?! Till vilken KS då?
 

Botulf

Rage Paladin
Joined
25 Dec 2008
Messages
1,209
waaaah :gremshocked:. Vad fick du ge för att få med allt det där i pledge? F-n en sån där SL-skärm, Monstrosities och ToH hade varit najs att ha.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
"Så in i HELVETE fett, men vadå; fick to ToH som en reward?! Till vilken KS då?"

Den här. ToH och sen en monsterbok till på 500 sidor! Monster så man inte kan svinga en katt utan att träffa ett!


Storuggla, bokfrossa
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
"Vad fick du ge för att få med allt det där i pledge?"

Alltså... allt som allt 275 dollar... Jag skyller på tillfällig sinnesförvirring.


Storuggla, men det är kul med grejer
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
Storuggla said:
Idag anlände paketet med min kickstarterreward från Frog God Games. Detta skall hädanefter bliva min musik!



Storuggla, dock ingen plastgroda
Jag har gömt min S&W-kickstarterlåda från min fru i källaren (efter att ha fått kritik för min spelkonsuntion), så jag har inte vågat plocka upp grejerna... Elaka Posten hade dessutom påfört 444 kr i tull/moms/avgift, så för första gången har jag bestämt mig för att överklaga ett tullbeslut (de hade påfört 25-procentig moms på hela klabbet, trots att sändningen mestadels bestod av böcker).
 

Rob_UBBT

Warrior
Joined
25 Jun 2012
Messages
219
Location
Stockholm
Jag blev fö en aning irriterad på Monstrosities då trycket i den uppenbarligen har blivit för mörkt, det är massor med monster som i princip bara är siluetter. Egentligen var jag dock bara med i Kickstartern för att få S&W med Erol Otus omslaget så det spelar inte så stor roll.
 
Top