Nekromanti Friforms forum?

SKIN69

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
308
Location
SKövde
Kan man få ett sånt? Finns det nått intresse för att diskutera friform?

/SKIN69 -This is your boss skinhead speaking
 

userfriendly

Warrior
Joined
3 Dec 2000
Messages
321
Jag vet ingenting om friform, mer än att det är »fritt«.
Det vore kul om Codex kunde skriva en artikel om detta
högst intressanta fenomen.
 

Mikael Sol

Swordsman
Joined
24 Mar 2001
Messages
404
Location
Stockholm
"Jag vet ingenting om friform, mer än att det är »fritt«.
Det vore kul om Codex kunde skriva en artikel om detta
högst intressanta fenomen."

instämmer fullt och helständigt!
fast det är ju inte codex som skriver alla artiklar utan det är ju sånna som oss. kanske nån som kan skriva en artikel som inte är allt för svårläst och djup!

undrar om jag får min codex denna vecka?

serieforum på
<A HREF="http://www.angelfire.com/art/heartcomics" target="_new">http://www.angelfire.com/art/heartcomics</A>
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
Om intresse finns kan jag tänka mig att dylika debatter har ett behov av ett eget forum som en slags "fredad zon"... som det är nu tenderar t.o.m. vagt friformsanknutna debatter att degenerera till "varför friform är bra/dåligt".

Samma argument kan nog appliceras på WoD också... :)
 

SKIN69

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
308
Location
SKövde
Det har uu rätt i. WoD kan ju få sitt eget forum, det passar ju inte riktigt på skräckforumet

kunde man få nått oficiellt uttalande?

/SKIN69 -This is your boss skinhead speaking
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Kan man få ett sånt? Finns det nått intresse för att diskutera friform?

Nja, dels är det inte tillräckligt stort intresse kring ämnet (vad jag har sett), dels går det alldeles utmärkt att diskutera friform i Rollspelsforumet.

Så nej, det är i alla fall inget friformsforum på planeringsstadiet, men vill många ha det så är det inte omöjligt.

/Azagthoth
 

SKIN69

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
308
Location
SKövde
nähä, ok. Men...

...hur blir det med chatten det var tal om då?
Åsså tycker jag ni borde ge vampyrerna ett eget WoD forum för att slippa diskussioner om skräckvärdet i VtM och liknande

/SKIN69 -"How dare they question my benevolent tyrrany"
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: nähä, ok. Men...

...hur blir det med chatten det var tal om då?

Ärligt talat så vet jag inte riktigt, är inte involverad i den biten. Gardener svarar förhoppningsvis när han får tid, han vet mer om saken.

Åsså tycker jag ni borde ge vampyrerna ett eget WoD forum för att slippa diskussioner om skräckvärdet i VtM och liknande

Nej, vi valde att inte skapa ett WoD-forum. Mitt tips är att strunta i alla inlägg som handlar om Vampire är skräck eller inte. Skaparna själva hävdar att det är skräck, det räcker för att övertyga mig.

/Azagthoth
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: nähä, ok. Men...

Vi har ett system som vi skulle kunna använda även om det inte är perfekt, men det måste installeras på servern och anpassas lite först. Och det ska väl göras när jag får tid. Sen har vi kanske ett annat system på gång också som jag själv skulle föredra, men det kräver mer programmering och då beror det på om en annan kille har tid att fixa till det åt oss då jag definitivt inte har den tiden.

Det kommer alltså förhoppningsvis snart, men jag kan inte säga när.

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu
 
Top