Nekromanti Fria Ligans webshop öppnar!

rjonas

Hero
Joined
5 Apr 2002
Messages
1,352
kosta said:
Äntligen kan den otålige gå in på Fria Ligans sajt och beställa våra första print-on-demand-produkter direkt från Publit. Snygga och fyrfärg så klart!

Fria Ligans Produkter-länk

Kosta åt Fria Ligan
Följer ni regler eller är det regellösa äventyr?
 

KostaFriaLigan

Warrior
Joined
26 May 2008
Messages
236
Location
Stockholm
rjonas said:
Följer ni regler eller är det regellösa äventyr?
Äventyren skrevs båda för ett tag sen. LMB var konventsscenario till SSK 2009 (om jag minns rätt), men efter det utökades det för att bli längre och fylligare. Det las upp på www.horisontensände.se, men sen dess har vi filat lite till, några korrekturvarv till, ny layout och tillskott på bilder och mugs.

Iskallt inferno var konventsäventyr till SSK 2010, men fortsatte att moddas i knappa året till Lincon 2011.

Hmm, missade visst din fråga - men de är kort och gott båda gjorda med stats till Coriolis Regelbok. Vill du använda ett annat system - som jag antar är bakgrunden till frågan, så lär det inte vara ett större problem att konvertera.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,559
Location
Rissne
Riktigt trevligt. Köper bägge den 27:e när lönen kommer =)
 

KostaFriaLigan

Warrior
Joined
26 May 2008
Messages
236
Location
Stockholm
rjonas said:
Mest nyfiken på hur långt ni kommit med de nya reglerna. :gremsmile:
Vi hade en liten spånsession för några veckor sedan när vi hade börjat inse att mkt i det som redan finns (och som det står om på vår blogg ( regler-tag) - i mkt liknar FATE (inte de tärningar som föreslogs då).

Mer får jag inte säga för mina kumpaner - men när vi drar på konvent snart ska vi ha ytterligare spån och då kommer det mer. Men det börjar luta åt FATE hållet (Ikon- och Mörkertärning kan förekomma [preliminära namn]).

Well - allt är preliminärt och som jag ser det kommer det inte komma konverteringspdf förrän nästa år, osäkert om det kommer före el efter ESF.
 
Top