DoD Fria Ligans Trudvang

Blev det förlÀngning? Det stÄr nu att den slutar 21:00 Ätminstone.

NÀr jag kollar mailet nÀr man backade sÄ stod det 4 pm och kickstarter verkar köra efter EST vilket skulle motsvara 21:00 hÀr.

Var ju Trudvang-tema pÄ pubtrÀffen igÄr. Oj vad det diskuterades, troll och skÊgg och grejer.

RĂ„kade se det hĂ€r "pĂ„ internet" och tĂ€nkte att det var för kul att inte delas. Även om det helt uppenbart verkligen inte sjĂ€lvklart stĂ€mmer.

1000030440.png

Det Àr dÀrför han Àr betrodd att kolla stÄlarna. Han vet var kropparna Àr begravda, men Àr bara en middleman man kan knÀppa om nÄn börjar stÀlla frÄgor. Om Snösagan.
Intressant. Jag har alltid trott att det Àr sÄdana som Magnus Seter och Nils Hintze som Àr mellanmÀn. SÄdana som Àr nÀra till hands men inte riktiga ligister.

AssĂ„, man lĂ€r sig sĂ„ mycket pĂ„ Internet, sĂ€rskilt pĂ„ sĂ„dana hĂ€r subversiva rollspelsforum. Jag hade ingen aningen om det hĂ€r. Nu kanske man inte vill sitta lĂ€ngst fram vid Fria ligans intervjuer pĂ„ Spelkongress lĂ€ngre, utifall det skulle ske nĂ„gon publik tillrĂ€ttavisning eller nĂ„got. VĂ„gar man Ă„ka pĂ„ DanteCon eller endast stora publika konvent som GothCon och LinCon? 🙃

Fast Dante och Nohr Ă€r uppenbart skumma. DĂ€rför bör de ha rĂ€ttsvĂ€sendets ögon pĂ„ sig. Inte det smartaste valet som mellanmĂ€n men kanske bra som avledande manöver? đŸ€”
VÀstarna Àr ett problem...

Back