DoD Fria Ligans Trudvang

Det går väl att inkludera någon form av magi som ger förmågan att se i mörker även utan folkslag som ser i mörker naturligt? Det är ju t o m bättre då den magin annars är meningslös för dem.
Jo absolut, men andebesvärjare tar ju varelsers förmågor så de kan inte hävda att det är dvärgar som är källan längre utan något annat.

Jag är även jag fine med om magi löser detta.

Kollade lite på siffrorna. Känns som det är lite svajigt om man kommer nå upp till 10 miljoners sträcket. Tärningspåsen kanske gjorde att man fick en extra push nu igår men känner jag att oddsen typ är 50/50 om man lyckas dra in en halv miljon till på 60 timmar, även om det brukar komma en slutpush på de flesta kickstarters. Eller vad tror folk?

Kollade lite på siffrorna. Känns som det är lite svajigt om man kommer nå upp till 10 miljoners sträcket. Tärningspåsen kanske gjorde att man fick en extra push nu igår men känner jag att oddsen typ är 50/50 om man lyckas dra in en halv miljon till på 60 timmar, även om det brukar komma en slutpush på de flesta kickstarters. Eller vad tror folk?

Ytterligare 500k (5% av totalen) på 60h? Det borde inte vara några problem.

Tror det är bra mycket högre % att 10M nås än 50 %. Blir intressant att se på torsdag, dagen då det väsentligt börjar röra sig (sista 12 timmarna).

Hur mycket jag än är emot "fiktiva" töjmål (dvs t ex där illustrationer/merparten av text redan finns, eller uppenbart redan inbakade grejer) i Kickstarters, undrar jag om inte det varit värt några sådana var 100000 SEK, bara för att slippa tjatet/gnället från vissa i KS-tråden.

Fast då hade väl gnället varit om det istället (från undertecknad... :) )

Nu ser vi till att @Magnus Seter får se Vintergåtan i tryck.

Hur mycket jag än är emot "fiktiva" töjmål (dvs t ex där illustrationer/merparten av text redan finns, eller uppenbart redan inbakade grejer) i Kickstarters, undrar jag om inte det varit värt några sådana var 100000 SEK, bara för att slippa tjatet/gnället från vissa i KS-tråden.

Jag tror att de skulle kört 250k isåfall, det hade varit tillräckligt för att det skulle kännas nåbart där när det gick riktigt långsamt.
Men grejene att det hade blivit på tok du är många töjmål i slutändan.

De skulle nog bara ha fortsatt med 500k intervall som de hade från start.
Det hade varit guld tror jag

Det hade blivit en fullkomligt ”nedklottrad” kickstarter med 100K:s mellanrum, som snarare haft motsatt effekt jämfört med hur det är nu. Tycker det varit vettiga nivåer mellan stretch gossen pengamässigt.
Det enda jag tror varit bättre än vad som nu skedde, var att inte haft en glipa mellan 25 feb-11 mars mellan updates. Visst, inga stretch goals låstes upp men lite info om utökade regler, något uppslag i hög resolution eller annat. Nu kom det ju förklaring rörande detta, och kickstartern har inte haft långsammare tempo än vanligt när den var inne i lunken mellan start och slutskede. Men updates tenderar att skapa lite momentum.

Det hade blivit en fullkomligt ”nedklottrad” kickstarter med 100K:s mellanrum, som snarare haft motsatt effekt jämfört med hur det är nu. Tycker det varit vettiga nivåer mellan stretch gossen pengamässigt.
Det enda jag tror varit bättre än vad som nu skedde, var att inte haft en glipa mellan 25 feb-11 mars mellan updates. Visst, inga stretch goals låstes upp men lite info om utökade regler, något uppslag i hög resolution eller annat. Nu kom det ju förklaring rörande detta, och kickstartern har inte haft långsammare tempo än vanligt när den var inne i lunken mellan start och slutskede. Men updates tenderar att skapa lite momentum.
Så försökte vi göra till Kopparhavets hjältar och Ereb Altor - då och då kom vi in med en update eller showcase även om vi inte pingat töjmål - ett nytt uppslag eller bild, något yrke eller lite text och förklarade hur vi tänkte.

Jag vet i ärlighetens namn inte om/hur väl det funkade - hör gärna era tankar om vad som är rimligt :)

Nu kom det ju förklaring rörande detta, och kickstartern har inte haft långsammare tempo än vanligt när den var inne i lunken mellan start och slutskede. Men updates tenderar att skapa lite momentum.
Vilken förklaring?

Drygt 300k saknas till 10M och 47 timmar kvar. Sista töjmålet kommer med 99,9% sannolikhet att låsas upp!
Med tanke på att det gått upp 200K sedan 15-snåret så får vi sikta in oss på 11 miljoner. Slutspurten har så smått startat och det blir ännu mer fart senare

Back