Jag är nästan tårögd över all support för Vinterskogens hemlighet.
Det är verkligen en dröm att få ta det en vända till OCH att få se det i tryck.
Tack alla!
Tack alla!
Jinx jinx. Du måste skriva (...) " OCH förhoppningsvis få se det i tryck". Vi är inte där än!Jag är nästan tårögd över all support för Vinterskogens hemlighet.Det är verkligen en dröm att få ta det en vända till OCH att få se det i tryck.
Tack alla!
Just jävlar!Jinx jinx. Du måste skriva (...) " OCH förhoppningsvis få se det i tryck". Vi är inte där än!![]()
Det ligger nog många varmt om hjärtat, mitt inräknat! Det var mitt första rollspelsäventyr och introduktion till hobbyn, och när jag själv jobbat upp modet att själv pröva spelleda var det också det första äventyret jag spelledde!Jag är nästan tårögd över all support för Vinterskogens hemlighet.Det är verkligen en dröm att få ta det en vända till OCH att få se det i tryck.
Tack alla!
Eftersom spelet är estimerat till februari (för backare) 2027, blir det knappast så. Och även om det skulle släppts till kongressen tror jag man vill köra SM i ”original” DoD.Ska vi gissa på det blir ett Trudvangskt DoD-äventyr till DoD-SM på Kongress26 i Oktober?
Eftersom spelet är estimerat till februari (för backare) 2027, blir det knappast så. Och även om det skulle släppts till kongressen tror jag man vill köra SM i ”original” DoD.
Det behövs ju en eftermarknad också!Jag tycker alla böcker och allt material ser fantastiskt ut och är övertygad om att Trudvang passar mig väldigt bra! Men jag vet inte om någon av mina tillgängliga spelgrupper kommer att vilja spela Trudvang om ett år, så jag backar inte kampanjen. Jag känner mig som en riktig tråkmåns...
Du är välkommen som spelare, om du vill vila från SL:andet, i den Trudvang-grupp jag skruvar ihop (vill gärna få ihop en i stort sett helt ny grupp) inför släppet 2027.Jag tycker alla böcker och allt material ser fantastiskt ut och är övertygad om att Trudvang passar mig väldigt bra! Men jag vet inte om någon av mina tillgängliga spelgrupper kommer att vilja spela Trudvang om ett år, så jag backar inte kampanjen. Jag känner mig som en riktig tråkmåns...
Väldigt gärna!Du är välkommen som spelare, om du vill vila från SL:andet, i den Trudvang-grupp jag skruvar ihop (vill gärna få ihop en i stort sett helt ny grupp) inför släppet 2027.![]()