.113
Swashbuckler
Är det engångs länk? :s
Minimoni;n295123 said:Jag fick svar från supporten att om ingen mail med länkar kommit till i morgon så skall jag maila igen...ZzZ
Minimoni;n295134 said:Andra dagen, fortfarande inte fått mina PDF-filer. Har talat med support som sagt att de skall komma nu på morgonen... Jag älskar Fria Ligan och dess produkter men tolkningen av ”omedelbart” skiljer sig mellan vad de tycks anse och min egen tolkning. Omedelbart borde självklart vara precis vid konfirmerad betalning men kan tydligen också betyda ett dygn senare(minst) om jag inte fått dem inom någon timme.
Jo, det är säkert som du säger och jag är helt övertygad om att jag kommer älska att läsa PDF-filerna när jag väl får dem.Rymdhamster;n295148 said:Jag får nästan intrycket att de sköter det manuellt. Typ att de mailar dem, eller behöver gå in och lägga upp dem på en länk åt dig eller något.
Det borde ju gå att automatisera på något vänster, kan jag tycka.
Minimoni;n295172 said:Jag är besviken på att filerna som skulle levererad ”omedelbart”, nu är mer än ett dygn försenade...
Rangertheman;n295174 said:Verkligen trist att de trots påminnelser ännu inte fått iväg PDF-erna :-(
Minimoni;n295391 said:Nu har jag även beställt emissarie-paketet. Förhoppningsvis får jag mina PDF-er aningen snabbar den här gången.![]()
.113;n295392 said:Jepp, nu är det jag som väntar på support istället.. Lycka till![]()
.113;n295453 said:Ok snart 3 dagar och support har inte ens svarat än, jag är inte så nöjd med dem just nu. Trist.
Minimoni;n295471 said:Vad är det som krånglar? Vill dels veta av ren nyfikenhet men också som konsument.
.113;n295477 said:För att klargöra är det alltså egentligen mest dålig information som är problemet, jag hade ju tänkt köpa boken ändå och anmärkte enbart för att någon annan skulle slippa samma problem, så det var ju schysst att erbjuda gratis frakt för det.
Men nu sitter jag ju bara och väntar på en bok som istället är försenad, och på att få en till bok som jag inte ens vet hur jag ska betala. Känns som onödigt strul när de försöker vara schyssta