NYHET Free League släpper Blade Runner rollspel

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,316
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Jag är inget fan av MYZ-motorn men jag kan se att andra verkligen gillar den och det i sig självt bör vara ett erkännande gällande dess kvalitet. Sen tycker jag att er version av Coriolis är underbar, jag ser verkligen fram mot Blade Runner oavsett regelsystem. Så att ni är kapabla att gång på gång skapa bra och snygga produkter tror jag ingen kan ha någon invändning mot, jag personligen skulle föredra att regler skrivs samtidigt som spelet men jag är en person som köper era produkter ändå.
 

JohanL

Myrmidon
Joined
23 Jan 2021
Messages
6,003
Jag tycker År Noll-motorn ofta funkar rätt bra. Framför allt i sin ursprungliga form, i Mutant-spelen, har jag använt den med framgång.
Tycker att den känns särskilt stark när det handlar om allmän överlevnad - då är det positivt att man har olika Hit Point-tracks för olika egenskaper som kan ta stryk.
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,889
Location
The Culture
Jag tittade in på sidan och insåg snabbt att 1000 % var en extremt blygsam gissning.
 

ChrilleT

Swordsman
Joined
1 Feb 2014
Messages
504
Var några minuter sen och under tiden jag tryckte in kortinfon så hade 300 backare till hunnit med på tåget. Ser ut att bli succe som vanligt för Fria Ligan.
 

Kexet

Sitter här och smular
Joined
25 Jun 2021
Messages
202
$285K - Sista stretch goal passerat, kommer fler....

Jaha, $295K innan jag hann posta - Och där kom ny stretch goals i mejlen, whohoo!
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,211
Ser ju ut att slå The One Rings rekord för första dagen (som var 5 130 000 kr) om det fortsätter rulla på.
 

Kexet

Sitter här och smular
Joined
25 Jun 2021
Messages
202
Kom igen! Vi behöver en helkväll på The Snake Pit! Ta i från tårna nu pantare!
 

Kexet

Sitter här och smular
Joined
25 Jun 2021
Messages
202
Yes yes yes! Där satt den! 3,500 svenska laxar i en kickstarterlaxask! Pappa ska ut på lokal!
(Vilken stämning, whohoo!)
 
Last edited:

Kexet

Sitter här och smular
Joined
25 Jun 2021
Messages
202
1:an kom, 2:an kom, eeehhh... 12:an kommer så småningom!
(Är som en litn fest hos mig här, har inte varit såhär laddad sen Hindenburg. Är det ingen där ute som trär en litn glädjedans? :)
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,889
Location
The Culture
1:an kom, 2:an kom, eeehhh... 12:an kommer så småningom!
(Är som en litn fest hos mig här, har inte varit såhär laddad sen Hindenburg. Är det ingen där ute som trär en litn glädjedans? :)
Jag försöker att låta bli att vara laddad medan kampanjen pågår. Om jag är det är det risk att entusiasmen tagit slut när spelet väl kommer. Nu försöker jag vara peppad när det börjar bli dags för utskicken istället.
 
Top