Nekromanti Franska—hjälp

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Jag håller på att arbeta med ett projekt där det förekommer 10-12 franska ord/ fraser. Hittills har jag bara Google Translatat, med hopp om att en fransktalande släkting skulle kunna hjälpa mig kolla så det inte är helt kocko. Men släktingen visade sig mindre intresserad av detta än vad som först tycktes vara fallet—vilket är helt ok, alla måste inte gilla rollspel :) Men finns det möjligtvis någon här på forumet som är ok på franska som kan tänka sig att titta på orden/ fraserna? Skulle vara väldigt tacksam. /Nils
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,893
Location
Port Kad, The Rim
Je peux essayer faire la correcture de tes phrases et mots. S'il toi plait, envoie un PM à moi avec ton texte.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,771
Location
Göteborg
Efter allt mitt orerande om franska spel och franska konvent vore det ju skam om jag inte erbjöd mina tjänster. Har dessutom tillgång till en grupp franska indiespelsfantaster om det skulle behövas.
 

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Mekanurg;n334110 said:
Je peux essayer faire la correcture de tes phrases et mots. S'il toi plait, envoie un PM à moi avec ton texte.
Kanske funkar translator rätt ok:
Jag kan försöka korrigera dina meningar och ord. Snälla, skicka en PM till mig med din text.

:) :) :) Jättesnällt!!
 

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Genesis;n334121 said:
Efter allt mitt orerande om franska spel och franska konvent vore det ju skam om jag inte erbjöd mina tjänster. Har dessutom tillgång till en grupp franska indiespelsfantaster om det skulle behövas.
Tack så jättemycket, skickar!
 
Top