Nekromanti Framstegsrapport för Wolframfästet 6 maj

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,895
Location
Port Kad, The Rim
Förra framstegsrapporten daterades den 28 februari och då var jag optimistisk. Men denna vår har varit fylld med tunga bekymmer på det privata planet, och därför har Wolframfästet gått i stå. Tyvärr, för jag vill verkligen bli klar. Det brinner dock några tärningar i tunnelslutet, eller hur det nu ska uttryckas.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,557
Location
Fallen Umber
Tråkigt att höra, men du får lycka till i fortsättningen i alla fall. Jag vet hur det är att behöva prioritera ned sådana saker som rollspelsskapande.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hoppas att saker & ting löser sig för dig Anders, till det bättre. Finns saker som är sju reser viktigare viktigare en rollspel...
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Det är verkligen mycket tråkigt att höra, men jag gör tummen upp för det ljuspunkter som du siktar på i tunneln. Hoppas att du kommer igen och får det lättare snart. Att du har lite mål att sikta på, även om de skjuts fram, är nog en bra drivkraft för att låta saker och ting komma ikapp.

Nå, det är i alla fall roligt att höra att du ändå har viljan kvar och ändå vill skapa trots att det känns kärvt och tungt i övrigt. Tyvärr är ju livet inte något rollspelsäventyr, även om man som människa skulle önska sig hjältarnas lättsinne många gångar. Men viktigast är ju det som Kannesten säger; det finns viktigare saker än rollspel och så är det. All lycka och väl tillönskas.
 
Top