Nekromanti Frågor om Trudvang

ceralion

Veteran
Joined
13 Mar 2001
Messages
52
Location
Piteå
Har en del funderingar om Trudvang. Jag tror säkert att de har diskuterats förut, men i alla fall...

RiotMinds: När, om det blir så, kommer nästa karta av Trudvang..?

För övrigt: Jag känner mig osäker om avstånd. Man luras av kartan... att resa från Fynhem till skogen Vildhjärta, t.ex., tar det en dag eller en vecka, etc.? Helt enkelt en fråga om vilken skala del I av Trudvang-kartan är i..

Som vanligt tacksam för *alla* synpunkter.

/Ceralion
 

jorges

Veteran
Joined
18 Jan 2001
Messages
14
Bra frågor!

säg så här: Om du har friska ben, ett gott mod, bra underlag, fint väder och gudarna på din sida tar det mellan 20-30 dagar att vandra från Ejlands sydspets till Fynhem (om du INTE går genom Vildhjarta).

Fler kartor kommer i bland annat äventyret Vildhjarta och med stor sannolikhet i Jorges. Kanske även på vår webb som för övrigt håller på att piffas upp.

RiotMinds
 

Renfield

Swordsman
Joined
20 Feb 2001
Messages
567
Location
Linköping
Hur blir det med eventuella kontinenter? Den som är på den enda hittills släppta kartan, är det den enda kontinenten? Eller blir det fler? Isåfall, släpper ni kartor över dom? Släpper ni någon info om raser/kulturer som bor där?

"He who conquers the past, commands the future.
He ho commands the future, conquers the past."
 

Ximnipot69

Swordsman
Joined
18 Dec 2000
Messages
412
Location
Huskvarna, Småland
Instämmer..

Någon mer kontinent skulle inte skada. Kartor är inte heller fel. Om minget händer från Riotminds snart får vi ta och skapa en egen tillsammans (har svagt minne av att nån skrev om ett arabland)






Ximnipot - den kroniska huvudvärken personifierad
 

hernod

Veteran
Joined
29 Sep 2000
Messages
28
Location
Uddevalla
Men vilka världar finns det i Trudvang?
Och vilka raser kommer att finnas med och hur fungerar det när man seglar och går?
Kommer man att träffa på några roliga varelser osv.
 

Nerosuferoth

Swordsman
Joined
3 Dec 2000
Messages
409
Location
Menzoberranzan
Re: Trevligt...

Eftersom du själv tycker om att märka ord måste jag bara påpeka att "the Darkside" borde vara "The dark side". Eller? För övrigt så vill jag bara hålla med om trevlighetsfaktorn i att RiotMinds uppdaterar.

Ashley Riot

And this is also part of the game, I suppose, Sydney?
 

Pilgrim

Veteran
Joined
13 Mar 2001
Messages
4
Location
Mullsjö
Önskan

jag hoppas verkligen att det kommer vävas in fler humanoida varelser i världen för det kan vara ganska kul att spela en kampanj med lite udda raser också
 
Top