Nekromanti Frågor om Sung i Eumo

Master Pelle

Warrior
Joined
3 Jul 2001
Messages
216
Location
Skogås
Jag är nämligen nyfiket om staden Sung som finns i Eumo. Jag har några frågor om staden Sung.

Vilka typer av raser som bor i Sung?

I Sung finns det många lärda krigarmunka som är mycket skicklig i obeväpnad strid och undra om det finns special yrket för krigarmunka i Sung eller normal sätt används yrket vapenmästare från Krigaren Väg men.

Vilka spådom metoder används de folket i Sung?

Inom magimästare i Sung undrade jag ochså om vem som är den nyvarade Sung (den högsta graden inom magimästare i Sung).
 

virus

Veteran
Joined
24 Jul 2000
Messages
78
Location
Umeå
Tror att raserna som bor i Sung är detsamma som i landet.
Dvs till stor del tosher, men även darkener och zhaner...har inte mundana framme så jag är inte helt hundra...

Du kan nog använda vapenmästare eller tempelriddare (så att du får in det där med religion)....eller så gör du som man gör för zorian munkarna (se asharien & soldarn)...

Har inga svar på dina övriga frågor.
 

Master Pelle

Warrior
Joined
3 Jul 2001
Messages
216
Location
Skogås
Kanske göra en stadskampaj om Sung

Ja tror inte riktig att dom är riktiga munka som får qadosh som i andra religioner för att deras religoner är mera som filosofi. Jag undra om jag skulle kunnas skapa liten stadskamapj om staden Sung. Tycket ni att jag skulle skriva om det eller inte?
 

virus

Veteran
Joined
24 Jul 2000
Messages
78
Location
Umeå
Re: Kanske göra en stadskampaj om Sung

Möjligen kanske det kan stå mer om deras religion/tro i boken om Religioner...men eftersom jag inte äger den så kan jag inte veta....
I mundana står det väldigt kortfattat om det...

Och visst kan du skapa en stadskampanj i staden Sung...
tro inte det är ngt stort problem....
visst, lite info..men det får man leva med...
 
Top