Mask_UBBT
Hero
Att dömma av tidigare intressen för mina mer frågvisa inlägg finns det många frågor som folk på detta forum inte kan/vill/orkar svara på...
inget fel med det...
jag kan ju inte svaren på dem heller...
Men nu har jag en fråga eller två som snarare handlar om trovärdighet än rena fakta, även om det inte skulle sitta fel med lite säkra siffror och uppgifter/images/icons/smile.gif.
Hur sannolikt/trovärdigt är det att man om ungefär 75 år har skapat någon form av massförstörelsevapen som, under några omständigheter, kan skapa sprickor i de teutoniska plattorna(ni vet de som gnuggar emot varandra och skapa r naturkatastrofer), men utan att allt liv i området skulle förstöras, inom en radie på emellan 10-100 mil?
Om dessa sprickor skulle uppstå, vad är sannolikt/trovärdigt i deras rörelser? 1m/år 100m/sekel?
Nåja, svar efter bästa förmåga, om ni vill...
Ni kan även kolla in mina andra inlägg, en tråd är aldrig för sent ute!
/Mask
"Don't be a menace while your drinking juice in the hood!"
inget fel med det...
jag kan ju inte svaren på dem heller...
Men nu har jag en fråga eller två som snarare handlar om trovärdighet än rena fakta, även om det inte skulle sitta fel med lite säkra siffror och uppgifter/images/icons/smile.gif.
Hur sannolikt/trovärdigt är det att man om ungefär 75 år har skapat någon form av massförstörelsevapen som, under några omständigheter, kan skapa sprickor i de teutoniska plattorna(ni vet de som gnuggar emot varandra och skapa r naturkatastrofer), men utan att allt liv i området skulle förstöras, inom en radie på emellan 10-100 mil?
Om dessa sprickor skulle uppstå, vad är sannolikt/trovärdigt i deras rörelser? 1m/år 100m/sekel?
Nåja, svar efter bästa förmåga, om ni vill...
Ni kan även kolla in mina andra inlägg, en tråd är aldrig för sent ute!
/Mask
"Don't be a menace while your drinking juice in the hood!"