Jag tycker inte att forumets grundläggande mekanik för inläggspostning går att avfärda som en skitsak. Jag har inte klagat på vilken knapp som sitter var eller hur fönstren är upplagda, utan på något mycket mer fundamentalt, och något som inte -kan- fixas på ett senare stadium. Ni har säkert gjort ert bästa och jag förstår att det gamla forumet inte funkar längre och att ni varit dedikerade och flitiga som fixat det, och är värda massor av credds, men det måste vara okej att ifrågasätta folks grundläggande designbeslut fastän de gjort saker gratis, annars hade vi aldrig fått kritisera tex rollspel överhuvudtaget. Det är inte rättvist att avfärda min kritik som "gnäll innan saker är klara", då jag inte nämnt ett ord om layout eller vrållådan eller whatever. Jag efterfrågade -forumets mest centrala funktion- och fick höra att den aldrig kommer att återinföras, är det verkligen helt orimligt att jag blev väldigt besviken av det? Andra ändringar är fernissa i jämförelse. Jag är öppen för möjligheten att det fanns goda skäl till det här designbeslutet, men det var likfullt ett väldigt radikalt brott mot hur gamla wrnu fungerar, och jag undrar om det inte hade gått att lösa på något bättre sätt.
med det sagt; du behöver självfallet inte bemöta det här om du inte vill, jag tycker bara att man, när man gör radikala omstöpningar i processen att skapa en ny version av något, får försöka vara lite tjockhudad och acceptera att vissa kommer vara kritiska eller upprörda över designvalen man gjort.
Edit: Tack för erbjudandet att fixa det själv, men det går inte för jag har ingen teknisk kompetens. Ingenstans har jag krävt av dig att -du- ska fixa det, utan jag har ju, precis som du föreslår, istället övervägt att leta upp ett nytt forum, men det är ju inte direkt ett lätt beslut att ta.