Nekromanti Fråga...

Ofeig

Warrior
Joined
4 Jun 2000
Messages
373
Location
Solna
En fråga:
regelböckerna till Western är de inbundna eller limmade, jag vill helst inte köpa en limmad bok...

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Den (är bara en regelbok, versionen från 1989 var två), finns i softpack (limmad) och i hardpack (limmad/inbunden?, vet jag ej).

Dessutom så har ju faktiskt Rävspel en hållfasthetsgaranti på 2 år eller vad det var, står på deras hemsida www.rollspel.com Dvs, går modulen sönder inom tiden av vanligt användande (inte att klippa sönder sidorna) så får du en ny om den går sönder.

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Regelboken finns i två utföranden; limmad med mjuka pärmar eller med riktig linnetrådsinbindning och en hårdare pärm. Den inbundna är 50:- dyrare, men det är den väl värd tycker vi:)

Vi har också en kvalitetsgaranti som kan vara trevlig att känna till - 1 år på den limmade och två år på den inbundna. Skulle någon sida lossna under den tiden byter vi ut hela boken.

/a & t

<A HREF="http://www.rollspel.com" target="_new">http://www.rollspel.com</A>
 

Ofeig

Warrior
Joined
4 Jun 2000
Messages
373
Location
Solna
Det är ju heljuste!
50 spänn hit, 50 spänn dit...

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
 

Green Dark

Veteran
Joined
28 Jul 2000
Messages
28
Location
Kallhäll ,Järfälla, Stockholm, Sverige
Vi som inte bara spenderar tiden i 1800-talets västern utan också i år 2059's bökiga värld kan ju säga att kvaliteten på Westerns limmade bok är MYCKET bättre än till N2, där sidorna ramlar ut titt som tätt.

Typ, sär, ni vet.
 

Uggluck

Veteran
Joined
4 Feb 2001
Messages
66
Location
Svergi, Stockholm
Limmade böcker är dåliga!En som jag känner har en D o D
bok som e limmad och det har losnnat 846537693268685673 sidor ur den:)


..::Uggluck::..
 

gollum

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
476
Location
Uppsala
Om du syftar på Chronopia-upplagan så kan jag inte annat än att hålla med dig. En kompis till mig har lyckats få alla sidor att lossna och nu har han hela boken i en pärm istället... :)

/Gollum - föredrar också hårdare grejor

Dagen D närmar sig. AW4.01.
 
Top