Nekromanti Fråga till forumsmästarna

G

Guest

Guest
Hej hå!

Jag undrar vem jag skall vända mig till för att få byta mitt inloggningsnamn.. Vill inte heta vad jag heter längre :)
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Det går faktiskt inte. Det du kan göra är att skapa en ny användare, men det kräver en annan "riktig" e-postadress än den du använde för att aktivera ditt nuvarande användarnamn.

Vi skulle kunna radera din nuvarande användare så din e-postadress blir "ledig" i systemet igen, men är det så hemskt att ha sitt namn som användare?

/Azagthoth
 
G

Guest

Guest
Ja, särskilt om man vill vara lite "hemlig" gentemot omvärlden :) Så fånig är jag... Men, OK... Kan ni stänga av mitt konto, radera det och fria upp min e-post vore det bra. Maila mig när det är gjort så fixar jag mig en ny användare... Hoppas bara jag blir insläppt i redax igen under mit nya namn :-/ ....
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Du är nog redan ganska hemlig, har svårt att se hur något större antal skulle veta vem du är oavsett vad du har för användarnamn.

För att du skall kunna få tillträde till redaktionsforumet igen måste du maila mig ditt nya användarnamn, jag föreslår att du använder bjorn@rollspel.nu. Jag raderar din användare när du har gett ett svar på det här (så jag vet att du läst det).

/Azagthoth
 
Top