Nekromanti Fråga och en stor del önskan

Toman

Warrior
Joined
10 Jun 2011
Messages
266
Location
Bohuslän
Hej Helmgastar!

Jag undrar om det kommer startas en egen forumplattform för era produkter? Era kompisar och konkurrenter i Fria Ligan har lyckats med detta på vad jag tycker är bästa sätt. Trevligt forum som handlar i huvudsak om deras spel och anknytande kultur.
Det allra roligaste med FLs upplägg är att som backer på deras crowdfundings så får man ta del av manus och vara med att korra och komma med förslag. Detta tycker jag är helt fantastiskt roligt och skulle önska att denna möjlighet till insyn och lite medskapande fanns hos er också.

Med vänlig hälsning
 

Falk

Veteran
Joined
14 Feb 2014
Messages
37
Toman;n143794 said:
Hej Helmgastar!

Jag undrar om det kommer startas en egen forumplattform för era produkter? Era kompisar och konkurrenter i Fria Ligan har lyckats med detta på vad jag tycker är bästa sätt. Trevligt forum som handlar i huvudsak om deras spel och anknytande kultur.
Det allra roligaste med FLs upplägg är att som backer på deras crowdfundings så får man ta del av manus och vara med att korra och komma med förslag. Detta tycker jag är helt fantastiskt roligt och skulle önska att denna möjlighet till insyn och lite medskapande fanns hos er också.

Med vänlig hälsning
Jag håller med om att det är ett hemskt trevligt tillvägagångssätt.
 

Kaigon

Helmgast
Joined
14 Mar 2001
Messages
732
Location
Göteborg
Toman;n143794 said:
Hej Helmgastar!

Jag undrar om det kommer startas en egen forumplattform för era produkter? Era kompisar och konkurrenter i Fria Ligan har lyckats med detta på vad jag tycker är bästa sätt. Trevligt forum som handlar i huvudsak om deras spel och anknytande kultur.
Det allra roligaste med FLs upplägg är att som backer på deras crowdfundings så får man ta del av manus och vara med att korra och komma med förslag. Detta tycker jag är helt fantastiskt roligt och skulle önska att denna möjlighet till insyn och lite medskapande fanns hos er också.

Med vänlig hälsning
Hejsan,

Detta är något som vi absolut vill erbjuda våra fans och vi kollar en del på hur vi kan lösa det tekniska utan att det tar massa tid från rollspelsprojekten. Förhoppningsvis kan vi göra det och ändå behålla Eonforumet här på rollspel.nu.
 
Top