Nekromanti Fräckt va!

MrChina

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
65
Location
Stockholm, Sverige
Hejsan tänkte bara göra ett provskriv och vara först i forumet. Sen undrar jag fall det är något särskilt ni vill se på <a href="http://gemini.rollspel.nu">Järnportens hemligheter</a>. Jag jobbar på lite saker och undrar fall det finns något särdeles??
Fördelar/nackdelar
Fler äventyr/Äventyrs ideér
Regler
Eller nån annan kanske har nått förslag. ni är hjärtligt välkomna att mejla mig med ideér förslag och matrial.

//Mr China
 

Vaun Vuriche

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
327
Location
Göteborg
Re: Mycket fråckt ja

Jag vore ju mycket positiv till ett riktigt stort äventyr till Gemini. de som släppts hittills har ju varit något små.

Nu förväntar jag mig ju inte att någon skriver ett äventyr på beställning men jag vore nästan lika tacksam för äventyrsidéer så att jag själv kan komma på ett långt äventyr av episka mått.
 

NecTech

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
647
Location
Norpan
Re: Jag....

....Håller med Vaun Vuriche där.....Ett större äventyr skulle vara intressant.

Sen är jag lite av pryltokig...Så en riktigt fet utrustningslista skulle vara bra.....Ta idéer från den hedliga stadsmodulen Kandra....Där har vi mycket bra utrustningslistor.

Mvh
NecTech
 

salem

Veteran
Joined
12 Dec 2000
Messages
9
Location
sthlm
det skulle vara jäkligt kul att få lite nya vapen,yrken och framförallt ett rollformulär där det finns en speciell sektion för utseende typ en halv sida lång för som det är nu så får man inte så stor inblick om hur en rp ser ut
 
Top