[Fotbollsmanager] WRNU-liga på Xperteleven

Hm, ja det var ju helt debilt med tanke på att jag valde 26/8 som startdatum
Hmm, jag är osäker på om det gjorde det såg jag nu. Det står att min nästa match är den 26 mot @Basenanji, men samtidigt så finns min match mot Jute kvar i spelschemat och min taktik är inställd på den matchen.
Förvirrande.

Hörrni, är inte priserna på transfermarknaden orimligt höga just nu? Helt omöjligt att köpa något till rimligt pris. Många ligor med öppet transferfönster?

Hörrni, är inte priserna på transfermarknaden orimligt höga just nu? Helt omöjligt att köpa något till rimligt pris. Många ligor med öppet transferfönster?
Men inte fan går det själv att sälja spelare :(

För övrigt: jag har ju en junior som heter Gris-Pitt Skitansikte, om jag säljer honom på transfermarknaden, kommer det då finnas ett lag i typ spanien som har en spelare som heter Gris-Pitt Skitansikte? Det låter ju helt hysteriskt i så fall.

(Spelaren i mig funderar på om det är smart att ta fram juniorer med roliga namn - "Vladimir Trump", "Footy McFootballface" etc etc - och hoppas på budkrig och högt pris på transfern sen?)

Nä eller? Jag försökte sälja en ruttengubbe till back som jag tröttnat på, men han gick inte ut på transfern (och inget felmeddelande).
Jag har försökt sälja en 19/6 back sen fönstret öppnade utan framgång, och det kan jag ju tycka borde vara rätt lugnt.

Jag ser då ut att ha ropat hem en gristrynad skotte med dolda kvalitéer för tvåhundratusen mindre än förväntat. Kanske inte århundradets klipp men ändå

Jag ser då ut att ha ropat hem en gristrynad skotte med dolda kvalitéer för tvåhundratusen mindre än förväntat. Kanske inte århundradets klipp men ändå
Ja köpte en Assar som ska vakta mina kassar

Är det för att du har för få spelare? Har aldrig sett det förut.
Nej, alltså, det är xpertelvan. Så av de 120 spelare som deltog i omgången knep mina spelare 10 av 11 platser som omgångens bästa.

Back