[Fotbollsmanager] WRNU-liga på Xperteleven

Jag förstår inte varför jag har aå förtvivlat svårt att skapa målchanser! Oavsett vad jag gör landar det på 0-3 varje match.
Kanske om du lägger mindre pengar på förgiftad sportdryck och ryktesspridning och lite mer pengar på spelare under 65 års ålder och fotbollsträningar?

Food for thought 🤷🏻‍♂️

Jag förstår inte varför jag har aå förtvivlat svårt att skapa målchanser! Oavsett vad jag gör landar det på 0-3 varje match.
Själv skapar jag mängder av målchanser, men har väldigt svårt att faktiskt göra mål... antar att jag behöver bättre anfallare...

Spelar offensivt
På hemmaplan
Mot Troubleshooters som spelar försiktigt

0 målchanser. Inte en enda.
Vad fan?

Måste testa om en får fler målchanser av att spela med fler anfallare.

Tröstar mig med att gå in och lägga en massa skambud på spelare innan transferfönstret stänger.

Tröstar mig med att gå in och lägga en massa skambud på spelare innan transferfönstret stänger.

Säljer min forward Amadeus Gjermundstad eller vad han heter. Spelat alla matcher och gjort noll mål den här säongen, måste vara ett bra köp!

Säljer min forward Amadeus Gjermundstad eller vad han heter. Spelat alla matcher och gjort noll mål den här säongen, måste vara ett bra köp!
Såna forwards har jag redan, jag letar efter en som gör mål istället. Har du en sån så har jag ett skambud att erbjuda!

Såna forwards har jag redan, jag letar efter en som gör mål istället. Har du en sån så har jag ett skambud att erbjuda!

Just den typen av forwards är det sämre ställt med. Majoriteten av mina mål produceras av överåriga greker som klonkar in frisparkar direkt i mål.

Spelar offensivt
På hemmaplan
Mot Troubleshooters som spelar försiktigt

0 målchanser. Inte en enda.
Vad fan?

Måste testa om en får fler målchanser av att spela med fler anfallare.
Ja, jag å andra sidan förstår ju att du hade ett starkt försvar, men 6-0 i målchanser till mina problemskjutare, och inte ett enda mål. 😭

Det där med att skambuda alltså, det funkar ganska bra ibland.
Skärmbild 2026-08-01 234343.png

Back