Om du klickar in på ett lag och blir supporter till laget så hamnar deras matcher i liga loggen på framsidan, med en länk till att se matchen. Så då kan en kolla på matcher utan att bli spoilad på resultatet (eftersom den länken annars bara verkar finnas inne i liga standings, där resultatet visas).
Har inte kunnat logga in på ligasaiten senaste 2 veckorna…stär bara å snurrar?Om du klickar in på ett lag och blir supporter till laget så hamnar deras matcher i liga loggen på framsidan, med en länk till att se matchen. Så då kan en kolla på matcher utan att bli spoilad på resultatet (eftersom den länken annars bara verkar finnas inne i liga standings, där resultatet visas).
Ctrl + F5?Har inte kunnat logga in på ligasaiten senaste 2 veckorna…stär bara å snurrar?
Idag har jag inte kommit in sedan 10-tiden.Men det verkar vara mer struligt på sistone, no?
Kontaktade supporten och fick nyss bekräftat att det är botspam. De arbetar enligt uppgift på en storskalig lösning.Drabbade av en ddos-attack verkar det som. Säkert ryssen som är tjurig, eller någon som är avundsjuk på @Ezping Orm halva säsong utan förlust.
Drabbade av en ddos-attack verkar det som. Säkert ryssen som är tjurig, eller någon som är avundsjuk på @Ezping Orm halva säsong utan förlust.
Det var jag som ddosade, det verkade lättare än att engagera sig i spelet.Jag är oskyldig!
nja Utkante har tagit 2 poäng OCH ligger inte sist så inga jävla do-oversSmokinFeferoniz röstar för omstart av serien på rättvisa villkor med nystartade jämnbördiga spelartrupper och extra dubbel pott pengar för den som kom på den geniala idén![]()