Anthrox
Jag heter faktiskt Anthrox
Byrackorna skäller högre än biter hårt!Jag är smått i chock. Efter att ha förlorat 4-3 på försäsongen hoppades jag kunna spela oavgjort på hemmaplan. Men att vinna!?
Byrackorna skäller högre än biter hårt!Jag är smått i chock. Efter att ha förlorat 4-3 på försäsongen hoppades jag kunna spela oavgjort på hemmaplan. Men att vinna!?
Åsså säjerom att man inte kan utcheata en cheatare!Snygg vinst mot fuskarna i Fantastik!
Fuskar bäst som fuskar först, eller vad det heterJa, det var ju en lättippad omgång, eller vad säger ni?![]()
Åsså säjerom att man inte kan utcheata en cheatare!
Vi kan ju kolla om någon sportpub visar den matchen. Annars kör vi den över Meet eller Zoom eller Zmet, med popcorn och fruktsoda.Bara jag som lite lowkey är sugen på att kolla på matchen FC Vårdnadstwisters – Utkante Cardinals den 4/7?
Ja, sorry. Jag försummade det här och sen blev jag bara stressad av att ha försummat det så jag försummade det mer. Å andra sidan är det rätt förutsägbart att jag hamnar sist i sportsammanhang. Spriten räddade mig etc…Bara jag som lite lowkey är sugen på att kolla på matchen FC Vårdnadstwisters – Utkante Cardinals den 4/7?
Än är inte hoppet ute för en stabil placering! Eller åtminstone för att samla ihop veckans sponsorpengar och spara ihop till och köpa ett asfett lag till nästa säsongJa, sorry. Jag försummade det här och sen blev jag bara stressad av att ha försummat det så jag försummade det mer. Å andra sidan är det rätt förutsägbart att jag hamnar sist i sportsammanhang. Spriten räddade mig etc…
what??!?!?
En vacker 0-0-match mot ett annat till synes övergivet lag, utan andra matchhändelser än att en spelare blev skadad. Värdigt en tipsextrasändning anno 1986.what??!?!?
Bara att hoppa in och rida på vågen nu!what??!?!?