Anthrox
Jag heter faktiskt Anthrox
Hur tusan byter en namn på managern?
Användarnamn?
Måste jag ringa folkbokföringen?
Ser lite fläskigare ut med 10 lag alltså.Nu har ligaledningen klickat på lite olika knappar och sådär, så säsongen startar nog någon gång nästa vecka (tror vi).
Ställer du in byten? Du kan antingen låta assisterande tränaren göra detta, då vet jag inte riktigt om du kommer få in ungdomar på plan som du vill men kanske, eller så planerar du manuellt. Om du har det inställt på manuellt men inte planerar några får du nog definitivt resultatet du ser.Kan någon förklara för mig varför "jag" aldrig gör några byten under matcherna? Tror enda tillfällena då det sker ett byte för F42 är när någon blir skadad, och det känns som att jag går miste om DV för att ynglingarna på bänken inte får gör inhopp i slutet av matcherna.
Visste inte att det var en grej, vart gör en det?Ställer du in byten?
Där du ställer in laguppställning och taktik inför match. Det finns en film knapp uppe till höger.Visste inte att det var en grej, vart gör en det?
Aha, det var ju en extremt anonym knapp. Jag har alltså gått igenom en hel säsong utan att göra ett enda aktivt byteDär du ställer in laguppställning och taktik inför match. Det finns en film knapp uppe till höger.
Läste på lite och jo, assisterande tränare prioriterar prestation vid automatiska byten. Osannolikt att en junior blir inbytt med 15 kvar av matchen. En idé för den som inte vill fundra jättemycket är att ta med förslagsvis 2 juniorer i startelvan, en i backlinjen (eller målvakt) och en på offensiv planhalva och ha automatiska byten. Då kommer du sannolikt få dina bättre spelare inbytta mot slutet.