Ja! @Hägerstrand hade väl tagit en tripp till Hall och rekryterat ett "lag", eller hur var det nu?Dags att börja rekrytera fler lag inför nästa säsong. Vore som sagt kul om vi är minst åtta lag så att vi kan lägga till cupen också.
Jag får helt enkelt inte ihop det! Förslker fynda på transfern men med blandade resultat och ekonomin går tvärpiss helt enkelt. Jag lägger mycket på form- och ungdomsträning, och ni ser ju hur fantastiskt det går.View attachment 30719
Efter dagens (oerhört rättvisa) resultat har vi nu då alltså fyra (!) lag inom en match marginal för att ta hem ligasegern!
Och @Impetigo, som efter två matcher var fullständigt uträknad ser i nuläget ut att ha bäst chans (en match färre spelad jämfört med @Vimes, samt hemma mot sistnämnde och undertecknad kvar att spela). Minsta snubbleri från någon blir hårt bestraffat nu!
Och @Basenanji, vad hände egentligen? Du låg ju tvåa!
Transfern är sällan bra att satsa efter typ en tredjedel av matchomgångarna, eftersom man inte hinner jobba upp de nyköpta spelarnas utvecklingsvärde. Jag satsar enbart på inköp i början av säsongen. Ungdomsakademin har någon hjälpsam jeppe räknat på, och kommit fram till att det inte är värt att lägga höga summor på. Det mest prisvärda är typ 100000 och att inte styra spelartyp.Jag får helt enkelt inte ihop det! Förslker fynda på transfern men med blandade resultat och ekonomin går tvärpiss helt enkelt. Jag lägger mycket på form- och ungdomsträning, och ni ser ju hur fantastiskt det går.
Så äh jag suger, kort och gott.
Det är ju givetvis ingen säkerhet, men jag pytsar in maxbelopp i ungdomsakademin varje vecka och tycker jag får svinbra utdelning på det. Har i maj fått 2 17-åringar med 4 skill (den ena är värd 1,5 miljonerDet mest prisvärda är typ 100000 och att inte styra spelartyp.
En sen 17/4 som jag inte hinner matcha upp, och som sedan blir en 18/4 nästa säsong känns så där. Skulle i så fall ta in spelaren för att genast sälja. C.R.E.A.M. get da money.Det är ju givetvis ingen säkerhet, men jag pytsar in maxbelopp i ungdomsakademin varje vecka och tycker jag får svinbra utdelning på det. Har i maj fått 2 17-åringar med 4 skill (den ena är värd 1,5 miljoner). Men det är ju en hel del slump i vad som händer där.
Sen vet jag iofs inte vad en ska lägga pengar på egentligen? Jag kör ju inte med några fulknep alls, så jag har lagt alla mina pengar på ungdomar, spelarköp och formträning. Men spelarköp behövs inte hur länge som helst, och formträning behövs i mycket lägre grad ifall det går bra i ligan.
Vad mer finns det att lägga pengar på?
17-åringar ökar ju i DV svinsnabbt, ofta verkar det räcka med att låta dem spela från start en gång för att de ska ligga på plus. I min nästa match (mot UtkanteEn sen 17/4 som jag inte hinner matcha upp, och som sedan blir en 18/4 nästa säsong känns så där. Skulle i så fall ta in spelaren för att genast sälja. C.R.E.A.M. get da money.
Menar du ”med fyra skills” dvs särskilda förmågor?t, men jag pytsar in maxbelopp i ungdomsakademin varje vecka och tycker jag får svinbra utdelning på det. Har i maj fått 2 17-åringar med 4 skill
Nej, fyra i skicklighet.Menar du ”med fyra skills” dvs särskilda förmågor