Nekromanti Forumträffen

Discordian

Swordsman
Joined
7 Jun 2000
Messages
621
Location
Uppsala, Sverige
Jättekul att det blir av! Stora kudos! :D

Men... jättetråkigt att jag inte kan komma. :gremfrown: Lite svårt att ta sig från Stockholm till Göteborg på typ en timme eller så. :-/

"Hellre kul i kaos
Än sur i kosmos" - Jenny Morelli
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Äh, det är väl bara att svänga ihop en teleporterare!

Du kan ju alltid komma lite sent kanske?

Men, det kommer komma flera, på andra orter i Sverige och förhoppningsvis med lite mer förvarning än denna gång.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Discordian

Swordsman
Joined
7 Jun 2000
Messages
621
Location
Uppsala, Sverige
Problemet är väl mest att jag slutar runt fem (oftast - kan flexa ut tidigare, men inte alltid), och så ska man till stationen, till Göteborg, från stationen i Gbg och så vidare. För mig hade det varit smidigare om det legat på lördagen efteråt - att komma dit lite senare skulle för mig innebära sådär framåt åtta-nio kanske, och det känns lite väl sent... Men men, det blir kanske bättre nästa gång. :)

"Hellre kul i kaos
Än sur i kosmos" - Jenny Morelli
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Men men, det blir kanske bättre nästa gång. :gremsmile:

Ja, träffen kanske placeras på Sveriges framsida...

[alla som vill tjafsa om GBG kontra Stockholm, gör det privat med mig så fyller vi inte forumet med sådan "dynga"]

/Azagthoth
 

Discordian

Swordsman
Joined
7 Jun 2000
Messages
621
Location
Uppsala, Sverige
800-vallen sprängd!

Såg just att det finns 801 registrerade användare här nu. Yay! :)

Jag vill absolut inte tjafsa - jag hade gärna åkt till Götet. :)

"Hellre kul i kaos
Än sur i kosmos" - Jenny Morelli
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: 800-vallen sprängd!

Då har vi ännu en sak att fira, att vi har över 800 medlemmar. Hinner vi bli 1000 innan nyår kanske?

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
De flesta personer slutar arbtet vid 17:00, och är ofta mycket trötta efter en arbetsvecka vilket leder till att de helst bara vill komma hem och slappna av och inte rusa iväg till tågstationen och sätta sig på tåget. 17:00 på Lördageftermiddagen hade nog passat de flesta mycket bättre, dock kommer denna fredag kännas som lördag då jag ju inte har några lektioner på fredagen. Men tyvärr har jag fysik-tenta på lördagen.

/Seinet - Genomsnittlig studievecka på 16 timmar /images/icons/smile.gif (Naturvetenskaplig Problemlösning).

<A HREF="http://hem.passagen.se/seinet/index.html" target="_new">http://hem.passagen.se/seinet/index.html</A> seinet@ironmaiden.com
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Ålder (Halvt OT)

Öh? Är det bara jag som går på gymnasiet här?? (Jag ser ju och verkar förstås äldre än jag är, hehe... För någon vecka sen på spelklubben frågade en kille på 10-12 år om jag flyttat hemifrån än /images/icons/wink.gif hoho)

/Hans vapen är blodade, hans fötter slitna. Hans ögon har sett sällsamma ting. En Äventyrare.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Ålder (Halvt OT)

Nej det är säkert inte bara du som går på gymnasiet här, men att gå i skolan är ju på sätt och vis arbete det med /images/icons/smile.gif. Sedan är det säkert ganska många här som läser på Högskola/Universitet som jag själv och då har man ju ganska mycket att göra hela tiden om man vill ha kvar sitt studiebidrag.
I mitt fall kan även skolan ta upp lördagstid i form av tentor och annat skit (hade tenta igår).
Om du tänker efter så är du väl själv ganska död (läs: utmattad) i slutet av en skolvecka?

/Seinet - Det gick inte bra på tentan igår!

<A HREF="http://hem.passagen.se/seinet/index.html" target="_new">http://hem.passagen.se/seinet/index.html</A> seinet@ironmaiden.com
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Super-OT

Konstigt att alla tycker det är kämpigt i slutet av veckan, jag tycker det bara är måndag och tisdag som är tråkiga...
Plus att jag har extra lite lektioner på fredag, mums...

/Hans vapen är blodade, hans fötter slitna. Hans ögon har sett sällsamma ting. En Äventyrare.
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
"Ja, träffen kanske placeras på Sveriges framsida..."

Jovisst, Linköping är helt klart ett bra alternativ... /images/icons/wink.gif

Tyvärr blir det ganska så smått jättesvårt för mig att deltaga på denna forumträff. TentaP säger mer än tusen ord...

/Sir Foilan

...make your way to the Friendly Arm Inn. There you will meet...


/images/icons/cool.gif
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
"De flesta personer slutar arbtet vid 17:00"

Det var nytt för mig. 7 till 4 är det vanliga i min värld. /images/icons/smile.gif

/Sir Foilan

...make your way to the Friendly Arm Inn. There you will meet...


/images/icons/cool.gif
 
Top