Forumträff Forumträff i Stockholm nu på fredag!

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,930
På dagen/eftermiddagen ska jag på lunch med kollegorna, men om de inte planerar gå vidare sen dyker jag upp 🙂
 

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
600
Det är sommaravslutning och aw med jobbet (som jag tvingats styra upp). Har jag inte tröttnat på folk, eller gjort just det och vill träffa rollspelare istället, så kan det faktiskt hända att jag ansluter.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Jag ska hänga lite tvätt och göra mig fin, och sen tänkte jag dra mig inåt stan.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,930
Jag sitter på Skeppsbar och gafflar med kollegorna. Behöver nog ta mig nåt att äta om en stund, men droppar gärna förbi senare någon gång under kvällen 🙂
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Jag var tvungen att vänta, halvrakad, medan skäggtrimmern laddade. Och sen drog jag av ett skosnöre och måste snöra om pjucken.

Men nu är jag till sist på bussen mot tunnelbanan.

Kännetecken: jämnt trimmad skäggstubb, nya skosnören och en Drakar och Demoner-tisha (Fandrakes, inte Riotminds).
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
823
Location
Stockholm
Jag var tvungen att vänta, halvrakad, medan skäggtrimmern laddade. Och sen drog jag av ett skosnöre och måste snöra om pjucken.

Men nu är jag till sist på bussen mot tunnelbanan.

Kännetecken: jämnt trimmad skäggstubb, nya skosnören och en Drakar och Demoner-tisha (Fandrakes, inte Riotminds).
Nu känner jag press att komma iförd min Howler of Mars tisha. Men det är klart för varmt för det.
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
823
Location
Stockholm
Uffe kommenterade mitt återupplevat konto med "Nu är du en forum-zombie".

Jag säger en återupplivelse leder inte nödvändigtvis till zombiedom. Det beror på om man återupplivas av en nekromantiker eller av en gud.

Då är alltså frågan, eftersom Seter återställde mitt lösenordsspöke: @Magnus Seter, ser du dig snarare som en nekromantiker eller en gud?
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Eller jag kanske stannar i tunnelbanan. Här var det i alla fall dräglig temperatur.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,930
På väg nu. Borde vara framme om ca 10 min 👍
 
Top