Forumträff Forumträff i Stockholm, fredag 19 maj

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Då är det snart dags för maj månads forumträff i Stockholm.

Denna gång testar vi att hålla träffen i de stämningsfulla 1600-talsvalven på Munkbron, Lilla nygatan 2 i Gamla stan. Från kl. 17, typ.

Jag själv är förhoppningsvis och besöker Trinity College-biblioteket i Dublin då, men litar på att folk klarar sig utmärkt utan mig.
 

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
336
Location
Fruängen
Försöker komma.....

EDIT: Är ju och ränner på Munkbron redan på Lördag eftwer miniconen på långholmen (för de av oss som orkar) :)
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,934
Jag tycker för övrigt att det är awesome och visar på ett stort engagemang att @Dante ändrar plats för eventet trots att han förmodligen inte själv kommer kunna medverka! 😁
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,934
Detta är supertrista nyheter från min sida men det verkar som att jag också måste passa just denna gång..
 

Gamiel

Swashbuckler
Joined
22 Dec 2013
Messages
3,121
Location
Stockholm
Jag verkar vara här först. Tar och sätter mig vid ena hörnat av spegelväggen
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Jag är själv på en buss på väg till en flygplats, men vill påminna om att det är de stämningsfulla källarvalven längst ner som är den tänkta mötesplatsen.
 

Gamiel

Swashbuckler
Joined
22 Dec 2013
Messages
3,121
Location
Stockholm
Jag är själv på en buss på väg till en flygplats, men vill påminna om att det är de stämningsfulla källarvalven längst ner som är den tänkta mötesplatsen.
misstänkte det men fler ska hitta hit för att det ska kännas värt att sitta där.
 

Gamiel

Swashbuckler
Joined
22 Dec 2013
Messages
3,121
Location
Stockholm
Någon som är där kanske kan ta den helt nybryggda och för dagen påkopplade schwatzbieren och rapportera?
Om det inte är en fråga om att folk har missat min markör av en Starfinder bok på bordet, så ser det tyvärr ut som jag är ensma här just nu. Får se om jag känner för en schwatzbieren.

Kan dock rapportera att deras korvtallrik är bra och mättande.
 

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
336
Location
Fruängen
Om det inte är en fråga om att folk har missat min markör av en Starfinder bok på bordet, så ser det tyvärr ut som jag är ensma här just nu. Får se om jag känner för en schwatzbieren.

Kan dock rapportera att deras korvtallrik är bra och mättande.
Var tvungen att avstå idag.... Men jag tror att @Magnus Seter kommer sen
 
Top