Nekromanti Forumträff i skåne

Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Johan K tog upp detta förslag för ett tag sedan. Tyvärr så har iaf inte jag hört något efter denna tråden. Nå, kan det tänka sig att det blir något? Eller har jag legat i koma och missat forumträffen? Isf blir detta inlägg ganska pinsamt... Men iaf, blir det någon forumträff i skåne?

Mvh Victor Palm...

...Som skulle tycka att det vore trevligt.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hemm, tyvärr så har jag för tillfället varit i koma när det gäller forumräffen.. Har varit ganska mycket inför skolavslutning & sådant...
Men nu så är det ju somamrlov ju & desto mer tid att ta tag i det hela.. Vad tror du om att föröka sätta ihop nån grupp eller liknande så vi ka nfå nått gjort ?
 
Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Tja...

...Jag ska iväg till Finland nu på måndag, och där blir jag kvar ungefär en månad. Så om det blir innan det så kan jag ej vara med. Däremot hade det varit trevligt om man hade lagt det efter det, tidigt i augusti, kanke några dagar efter SydCon, som jag f ö tänkte gå på. Det blir isf min första konventsvisit. Eller så kan man ju ha det lite innan SydCon, så kanske man kan snickra ihop ett litet lag i något, det vore trevligt. Dessutom så skulle det vara bra om man kunde bekanta sig med någon, så slipper man irra runt helt ensam i tre dagar.

Mvh Victor Palm...

...Som är halvfinne.
 
Top