Forumträff Gö(te)borg 🍻 2026-06-24

Mycket roligt att det var så många som kom! Det gav mig BERF att lägga på Ordna Forumträff och jag tror det räcker nu till att höja mitt FV till nästa gång…
 
Back
Top