Hade jag inte jobbat 7.000 mil utanför city så …
Var kommer du vara vid lunchtid?
Staffars Serier, Bellmansgatan 26A. Om du är seriös när det gäller serier dvs. Om du gillar Naruto kan du hållas på Seriebörsen
Då bestämmer vi väl helt sonika att vi träffas och lunchar imorgon då. Då du kommer att befinna dig vid gamla stan så säger vi väl at vi träffas nånstans i dom krokarna. Jag förselår dock hellre det närbelägna slussen då det finns fler lunchställen där (i alla fall som jag har koll på).Jag behöver dock veta idag, eftersom inte har tillgång till internet imorgon.
Då bestämmer vi väl helt sonika att vi träffas och lunchar imorgon då. Då du kommer att befinna dig vid gamla stan så säger vi väl at vi träffas nånstans i dom krokarna. Jag förselår dock hellre det närbelägna slussen då det finns fler lunchställen där (i alla fall som jag har koll på).
Så, vad sägs om slussplan (det lilla torget framför ingången till T-bana slussen) klockan 13.00? Passar annan tid bättre? Jag är sjukskriven pga en muskelinflamation i armen så jag är ytterst flexibel både vad gäller tid och plats.